niedziela, 29 lipca 2012

MIX PHOTOS from Bulgaria

Nadszedł czas na zakończenie naszej blogowiej podróży po Bułgarii. Czas pożegnać się z cudownymi zdjęciami przepełnionymi plażą, morzem, basenem, kochanymi ludźmi, uśmiechem i dobrą zabawą, a należy powrócić do szarej rzeczywistości (na szczęście nie na długo, ponieważ za pięć dni czeka mnie już kolejny wyjazd !)  W dzisiejszym poście pokażę wam już ostatnie zdjęcia z mojego wyjazdu. Oczywiście mam ich znacznie więcej ale nie sposób wstawić je tu wszystkie, niektóre po prostu nie dają się aby je tu wstawić,a inne natomiast są podobne  do tych publikowanych. Jeśli chodzi o wczorajszy dzień to spędziłam go sprzątając, spacerując z Olą  i  oglądając horror z Klaudią. Na dzisiaj na razie nie mam konkretnych planów, mam nadzieję, że wymyśli się coś :)
Klub Lazur
Skins Party
Basen
Pokój
miasto
Z serii "zdejmę buty to może nogi przestaną mnie boleć"
My love -Bob
kolejny karny
Mój najlepszy zakup -bluzka z Jackiem Danielnsem za jedyne 20 zł - Słoneczny Brzeg
basen nocą
Karola
Dwie cudowne osoby, które zagościły w moim życiu Thomas i Kuba 
Nie było tak dobre na jakie wygląda..
Thomas
xoxo

56 komentarzy:

  1. Też chcę na taki obóz! *.*

    Jaki masz aparat? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile i jakich pieniędzy wzięłaś ze sobą, pytam bo niedługo ja jadę na ten obóz i nie wiem ile ich wziąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam 100Euro (w Bułgarii wymieniłam na tamte pieniądze) i 100 zł je też w hotelu wymieniłam na bułgarskie pieniądze

      Usuń
  3. ILe masz par conversów, w jakich kolorach i czy one są wytrzymałe i warte swojej ceny, pytaam, bo zamowiłam sobie przez internet i nie wiem czy to był dobry zakup.. Który kolor najberdziej polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam 5 par ( 2 czarne, białe, morskie i różowe) Teraz zostały mi morskie i różowe. Uważam, że są warte swojej ceny, bo jeśli ktoś potrafi dbać o buty to są bardzo wytrzymałe, niektóre miałam nawet dłużej niż dwa lata. Fajny jest kolor żółty, miętowy i turkusowy, czarne pasują do wszystkiego więc też są okej :)

      Usuń
    2. A teraz jakbyś miała kupować to jaki kolor?

      Usuń
    3. żółte albo czarne , byłoby mi obojętne :P

      Usuń
  4. Jak w następnym roku nie pojadę na wakacje chyba zwariuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;)
    Też bym chciała taki obóz *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. ile dostajesz kieszonkowego ? i na jaki okres czasu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy wracasz z wyjazdu ?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjęcia. najlepszy ten grubas :D
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo ładną figurę ;)


    pozdrawiam, Karina
    www.my-obsession-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sexowny ten Bob :)) brałabym go XD
    mam taki sam telefon jak ty ;p

    przykro mi, znam to. ale nie farto się załamywac, wtedy kiedy się od niego odwrócisz zrozumie swoje blędy i się zmieni, mam nadzieję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulkę to bym ci zajebała :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Och ty prowokatorko! Zaraz tu będziesz miała tysiąc pytań Czy jesteście z Kuba razem, bo przecież za ręce się trzymacie! :D
    Zajebisty brzuch tak przy okazji
    Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszcze wyjazdu, widac, ze bylo swietnie :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. musiało być tam świetnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia ;)
    byłam tam w tamtym roku ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci tego wyjazdu, widać, że sie dobrze bawiłas :) ta bluzka za 20 zl :o tez chce! :D
    a Bob musze przyznac, ze ma sexi cialko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym tam wrócić... może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyjazd udany : ) ?
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma co Kinia zazdroszcze ci tego wyjazdu i tych ludzi których tam poznałaś :*

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no czekaj bo mnie puszczą ;P no ale nie wiem zobaczy sie jeszcze ;)

      Usuń
  20. Bułgaria jest ok (; fajne masz te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. dobre zdjęcia! :)

    http://xroksii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę Ci tej Bułgarii. :-) ładnie opalona jesteś.

    & jeszcze ta Twoja chudość <3

    OdpowiedzUsuń
  23. byłaś na wakacjach z biura podróży?;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę tej koszulki za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ile płaciłaś za kolonie ?

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. eee tam, na zdjęciac to wszyscy śliczni więcnie jest mi wcale ta dobrze ;)Jaki ładny strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne fotki! ;D w zeslzym roku byłam w bułgarii i teraz chyba znow tez pojdaę..

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja mam pytanie bo widzę, ze mialaś "all inclusive". W tym hotelu miałaś wszystko za darmo, czy musiałaś jeszcze za coś dopłacać? W sensie napoje, alkochol z baru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam all inclusive. Mieliśmy wszystko tak jak na koloni śniadanie obiad i kolację. Jeśli chcieliśmy kupić coś to kupowaliśmy :)

      Usuń
  30. Zajebisty klimat! ; O
    btw. jak nadałaś efekt na przedostatnim zdjęciu? ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że też się opalasz na oliwke. Najlepszy sposób na równą i mocną opalenizne! Bob! haha. Karny musi być jak zawsze!:D Koszula cudo! <3 To zielone to jakiś drink, czy bardziej koktail?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. to jest thomas z projektu x?????????????/ ;ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)