środa, 4 lipca 2012

Maj lejdi

Tak jak już mówiłam, moje dni są tak zawalone, że nie mam czasu nawet na odpoczynek haha. Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od porannej (no można tak powiedzieć) sesji z moim PRYWATNYM SUPER-FOTOGRAFEM: Karoliną, następnie posprzątałam w domku i właśnie się szykuję, czekam na Bartka i razem z nim i Klaudią pędzimy do koleżanki na działkę. Stamtąd rano odbiera nas Klaudii tata i jedziemy do niego na działkę hihi. Nawet nie wiem kiedy znowu wrócę do domu ! Oh God, why....
Idę dalej się szykować, a was zostawiam ze zdjęciami. Enjoy !









sukienka to mój ostatni zakup z H&M :)

I my, tyle, że Karo wysłała mi zdjęcie z zasłoniętą twarzą!


xoxo

41 komentarzy:

  1. Fantastycznie. Pozujesz wrecz genianie, pomyslowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna ta różowa sukienka z H&M !!! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 3 zdjęciu masz nieziemski kolor oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne!!! ;D
    boska ta różowa sukienka =]

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chciałabyś widziec tej twarzy! Karo

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 pierwsze zdjęcia - <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie robic zdj wlasnie w tym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie zdjęcie jest fajne, jak z okładki magazynu modowego :')
    bardzo fajny blog, dodaję do followersów !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie robione zdjęcia?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedaleko niebieskich źródeł

      Usuń
  10. piękne zdjęcie. Drugie magiczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjecia ;)
    bardzo fajna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha- chcesz przekupić mamę? Posprzątaj w domu ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  13. przedostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. drugie zdjecia rozwalilo system! genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też idę na działkę na weekend, tylko na grilla <3 :)
    ślicznaaa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudowne zdjęcia !! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz oryginalne te ray bany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jej hahahahahhaha

      Usuń
    2. a kogo?oO

      Usuń
    3. Karoliny

      Usuń
  18. Fantastyczne kreacje, zwlaszcza pierwsza mnie rozkochala!
    Kisses
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka!!

    Zapraszam do mnie http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjecia :) Bardzo ładnie wyglądasz w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. skąd sukienka na pierwszych dwóch zdjęciach? c:

    OdpowiedzUsuń
  22. swietna sukienka;) i zdjecia super;))

    OdpowiedzUsuń
  23. co Karolina trzyma w ręku ? i jaki ona ma aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pilot do aparatu , nie pamiętam konkretnej nazwy modelu

      Usuń
  24. byłas z karolina wilczynska???? jaki ona ma aparat????

    OdpowiedzUsuń
  25. co ty mialas za swietny stanik ze z tylu nie bylo widac paska z zapinaniem?:o :))))

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)