niedziela, 1 lipca 2012

Lato z Radiem czy Boczkiem?

Poszłyśmy z dziewczynami na lato z Radiem, ale nie działo się tam nic ciekawego  więc wyruszyłyśmy w stronę Kuby domu i powiem wam, że dawno się tak dobrze nie bawiłam:) Następnie we trzy wróciłyśmy do Ady, a dzisiaj z ciężkim sercem z samego rana wróciłam do domu. Za parę godzin będę już w Wieluniu u Niny. Pilnie potrzebuje  tego wyjazdu, aby oderwać się od wszystkich problemów. Planowany przyjazd jest we Wtorek, więc nie wiem jak to będzie z postami. Postaram się dodawać  codziennie, aczkolwiek Wieluń wciąga ludzi i nie pozwala im siedzieć przed komputerami!
Miłej Niedzieli życzę wszystkim i przepraszam za kolejny post bez ładu i składu (staram się dobrze bawić i brakuje mi troszkę czasu na obowiązki, a blog do nich należy :) )



Wieluniu NADCHODZĘ.

37 komentarzy:

  1. Rozumiemy, ze chchesz sie pobawic ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twoje włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. no chodź już, wieluń czeka
    zjemy twoje smutki omnomnomnom :*
    N

    OdpowiedzUsuń
  4. baw się ładnie, i nie koniecznie grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie! jakie zdjęcie haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie blog nie powinien być obowiązkiem. Życzę miłej zabawy w Wieluniu, w końcu są wakacje! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. udanych wakacji ;)
    świetne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. udanego wyjazdu do Wielunia:D
    fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia;) Obserwuję i zapraszam do siebie;) Pozdrawiam;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym bym byc tak fotogeniczna jak ty. Na każdym Twoim zdjęciu jakie widziałam wychodzisz świetnie. Życzę Ci wspaniałych wakacji. Należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kim jest ta dziewczyna w ciemnych wlosach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. hahaha to nie wiciu

      Usuń
    2. Kacper K?

      Usuń
  13. naprawdę boskie zdjęcia!!! ;D
    miłych wakacji w Wieluniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanie wiesz może na jakiej stronie można oglądać Skins UK z napisami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z anonimem poniżej iitv.info:)

      Usuń
  15. Imprezowe foteczki, ach! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mooordeczko! Widzę że miałaś melanże, kurde też by mi sie jakiś przydał ale żadnego nie widzę na horyzoncie :C

    OdpowiedzUsuń
  17. Apropo Twojej rady to w sumie nie mówie że jest zła, ale na mnie nie zadziała (JUŻ SPRAWDZAŁAM HAHAHA) nawet jak mi szumi w głowie to o nim myśle hahahahha

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ostatnie zdjęcie. :D Jesteś b. ładna, a po stylu pisania wydajesz się równie sympatyczna. Życzę zwariowanych, megahiperpozytywnych wakacji i wielu niesamowitych, niezapomnianych przeżyć. :D

    Zapraszam do mnie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. No widać, że wszystko się udało. Wakacje to czas kiedy należy odpocząć od obowiązków :D Zapraszam do siebie na bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie,że masz Nas swoich czytelników w dupie , pisanie bloga nie powinno być obowiązkiem ! Pisz częściej bo stracisz obserwatorów i tak jak Ada będziesz musiałam bloga usunąć;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam nikogo w dupie:) A Ada nie usunęła bloga:)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)