sobota, 14 lipca 2012

Krynica Morska

Kiedyś ktoś się zapytał o mój wyjazd na obóz harcerski do Krynicy Morskiej.  Otóż w wakacje na przełomie  szóstej klasy podstawówki, a gimnazjum pojechałam na obóz harcerski. To było świetne przeżycie ze wspaniałymi ludźmi, z którymi kontakt utrzymuję po dzień dzisiejszy :) Spaliśmy wtedy w szkole na kanadyjkach (mi trafiła się ta najbardziej zepsuta hihi)  My z dziewczynami trafiłyśmy do klasy religijnej  z czego się śmiałyśmy przez cały obóz. Wtedy również na wycieczce w Gdańsku spotkałyśmy tańczącego na ulicy Kaczorexa - finalistę drugiej edycji Mam Talent  i wiele innych ciekawych osób. Cały czas wspominam ten obóz i nie ukrywam, że chętnie pojechałabym jeszcze raz !
Mała relacja  (mam nadzieję, że dziewczyny się nie pogniewają )
Kaczorex-biała koszulka

Klaudia, Gawi,Jagoda, Ania,Lisu, Kora, Magda :)


Lisu i Klaudia :)


i Ja hahahahaha

P.S  Ślę wam pozdrowienia z Bułgarii gdziekolwiek jestem, z kimkolwiek jestem i cokolwiek robię ! ( To już ostatni zaplanowany post)

xoxo

26 komentarzy:

  1. wow, niespodziewałam się, że znacie się osobicie z Ankyl ^^
    strasznie ciekawe zdjęcia :D
    Pamiętam Kaczorexa ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ale się zmieniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda super :D !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Kingor zabije cie :D wiedzialam ze cos takiego zrobisz jak zgram ci zdjecia hhaha

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia ;)
    baw sie dobrze w Bułgarii i wracaj szybko ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia ;)
    miłej zabawy na wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze jest to ze przed wyjazdem napisalas ;,zaplanowalam kilka postow' albo cos takiego, mowiac kilka chodzilo ci o 2 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslałes ze jednego wieczora napisze 10 postów?

      Usuń
    2. bystrzaku chodziło mi o to,że powiedziała że napisała kilka, a okazało się że tylko 2... odróżniaj coś albo naucz się czytać ze zrozumieniem Oo

      Usuń
    3. zrozumiałam o co chodzi, i pytam czy myślałeś że to będzie więcej skoro jednego wieczora napisała 3 posty ( dwa + ten pożegnalny ), a to i tak dużo. nie musisz się unosić ja przeczytałam ze zrozumieniem a ty?

      Usuń
    4. napisałam 3. A trzy posty to już kilka. Nie byłam w stanie napisać więcej..

      Usuń
  8. śliczne zdjęcia...;-)
    miłej wycieczki
    Zapraszam:i-love-music-reggae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ! byłam na tym obozie i nawet Ci pamiętam ;) tańczyłyście, z Klaudią chyba, jakiś układ na prezentacji drużyn. I potem ktoś chyba złamał nogę... :/
    Ja wczoraj wróciłam z czwartego już w moim życiu takiego obozu i jestem niesamowicie zadowolona. Uśmiechnięci i sympatyczni ludzie. Nawet mimo tego, że pogoda nam nie dopisała było genialnie. Co Cię trzyma? Zapraszamy za rok ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, dołączam do obserwatorów. ;D Masz cudowną grzywkę, o takiej marzę ale nie wiem co mam powiedzieć fryzjerowi żeby uzyskał taki efekt -,- powiedz: jak ją obcięłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałam, że znacie się z Ankyls :D
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 zdjęcie jest Boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne fotki! udanej zabawy w Bulgarii!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wracaj! i koniecznie napisz sprawozdanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz bardziej nie mogę się doczekać obozu na Słonecznym Wybrzeżu..Pozdrawiamy i zapraszamy donas ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia;)
    obóz musiał być naprawdę fajny;]

    OdpowiedzUsuń
  17. CZY to Kasia Liz z opoczna na tym zdj jest , ale jestescie gorące lachyy jak z podpachyy;PP

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)