środa, 25 lipca 2012

KRAJOBRAZY

Post napisałam wczoraj wieczorem, dlatego, że po napisaniu ostatniego wpisu wzrosła mi temperatura i dzisiaj z samego rana wybieram się do lekarza, więc nie miałabym czasu na spełnienie mojej obietnicy o porannym pojawieniu się na blogu :) Mimo wszystko dałam rade. Pierwszym punktem naszej blogowej podróży po Bułgarii zostaną widoki. Nie będę owijać w bawełnę- w Bułgarii jest syf. W niektórych miejscach jest tragedia-pełno ruin, śmieci i nieciekawych widokó, ale plaże są piękne i zadbane, a centrum miasta w Słonecznym Brzegu jest niesamowite.




Plaża  <3

No i mój prywatny krajobraz, a mianowicie ten z hotelowego balkonu (:

xoxo

39 komentarzy:

  1. Dobrze, że juz jesteś :)
    A zdjęcia piekne :) Od razu mi się mój wyjazd przypomina...
    CZEKAM NA WIECEJ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooooo widze, że udanie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cuudnie! jakim aparatem zdjęcia robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę uwierzyć , że będę tam za parę dni! <3 ~justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie tam jest. :) Zazdroszczę takich widoków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne widoki.
    Fajny blog,jesteśmy tu pierwszy raz. Zapraszamy do nas ,jeśli ci się spodoba zachęcamy do komentowania i obserwowania. Ty obserwujesz nasz blog - my obserwujemy twój ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Syf niestety jest wszędzie, a plaże i tak lepsze niż u nas nad Bałtykiem, przynajmniej woda czysta i cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super. też bym chciała kiedyś wyjechać za granicę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na mój wyjazd odkładałam swoje pieniądze i za część zapłaciłam :):) Mam nadzieje, że Ci się uda.

      Usuń
    2. ja również mam taką nadzieję, dzięki za miłe słowa ;*

      Usuń
  9. Jejku, jakie piekne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprwadę* ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. matko jakie niebieściutkie morze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że wróciłaś! :33 Yay, zdjęcia są zachwycające. :D Nawet hotel wydaje się być świetny. c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu nie zrobiłaś zdjęć Nesebaru? :( Tam było akurat ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byliśmy tam w nocy i aparat nie bardzo chciał współpracować..

      Usuń
  14. to co napisze nie jest na temat tego posta(świetny jest ), ale o tym, że chciałabym zobaczyć zdjęcie twojej garderoby nawet jeżeli jest w niej bałagan... proszę cię o to, bo inspiruje mnie twój blog i to jak się ubierasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż za widoki! Genialne! btw. bardzo ładna z Ciebie dziewczyna! ;* Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ze zdjęciami z Wiednia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. widoki super uchwycone *__*
    Michalik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędne widoki, aż chce się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też się zakochałam w tych widokach,kiedy tam byłam<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile bym dała żeby mieć taki widok za oknem... ((;

    OdpowiedzUsuń
  20. byłam w Bułgarii dwa lata temu w Złotych Piaskach (:. Syf straszny, ale morze cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne widoki. ;)

    Zapraszam do mnnie http://domanemika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzecie i czwarte są nieziemskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałaś pakiet exclusive (widzę branzoletke)?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)