wtorek, 10 lipca 2012

Hipsters gonna hipst !

A co mi tam, napiszę drugi post ! Z racji tego, że w Czwartek już o godzinie jedenastej wyruszę w podróż mego życia (haha) postanowiłam, że napiszę coś jeszcze tutaj i jak się uda to również jutro :) A więc w końcu się doczekałam i wyjeżdżam do Bułgarii. Jak cudownie ! Ale nie  tym chciałam napisać.  Z racji tego, że większość rzeczy mam już spakowane, na wczorajsze wyjście do Oli  postanowiłam założyć rzeczy, w których dawno nie chodziłam. Zestaw idealnie określający mój gust. Uwielbiam taki styl, ale sami oceńcie :)


Bluzka z nadrukiem z serialu "Skins" (mojego ulubionego) ma już jakiś dobry rok, a założyłam ją może dwa razy. Sama nie wiem czemu, ale to nie zmienia faktu, że kupiona została na allegro w niezłej cenie. Spodenki są z szafy Ady. Fullcap - H&M, a plecak, w którym się zakochałam od pierwszego wejrzenia kupiłam w sh !

32 komentarze:

  1. Bułgaria !!! ZAZDROSZCZĘ :)
    Zdecydowanie pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba zapomniałaś napisać kto ci go znalazł ! już mi tu dopisuj !/Traczyk :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Kochana Ada mi go znalazła :*

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz w takim stylu (:
    Zazdroszczę wakacji!!! Hehe :>

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah, na 1 zdjęciu Twoja grzywka wygląda jak daszek i myślałam, że masz dwa fullcapy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, rzeczywiście:D

      Usuń
    2. no faktycznie! :P

      Usuń
    3. hahahahahahaha, racja :D

      Usuń
  5. świetna stylizacja:) super buty i czapka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła stylówka*.*!
    plecak świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz jak bezdomna. (nie chce urazic) ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Ty chyba nie wiesz jak wyglądają bezdomni:) co za luuuuudzie

      Usuń
    2. jeśli tak wyglądają bezdomni to ja mogę być jedną z nich :)

      Usuń
    3. jak wyżej! jeśli tak wyglądają to od dziś zostaję bezdomną !

      Usuń
  8. Te szorty <3 też lubie "Skinsów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak kto jest twoim wychowacą w I?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Alicja Gielec :)

      Usuń
    2. opowiesz coś o tym spotkaniu ? mnie to czeka dopiero za rok ;/

      Usuń
  10. masz swietne te wlosy <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute look!! I'm your new follower from Italia! Come to visit mine if you want,kiss,Paolo

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylówka ! *.*

    vessoga.blogspot.com/
    Zapraszam + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. plecak i bluzka istna rewelka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja.

    obserwuję i zapraszam rownież :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tyle tu z hipstera jak z koziej dupy trąba

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny plecak. mam nadzieję, że też sobie taki znajdę. spodenki wyglądają na za małe, ale to może tylko mi się tak wydaje. :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)