czwartek, 5 lipca 2012

Gubienie rozumu

Gdzieś pomiędzy wyjściem do Poli na działkę, genialną zabawą ze świetnymi ludźmi, spacerem z Bartkiem o czwartej nad ranem,  powrotem o szóstej z Asią i Klaudią - chyba zgubiłam rozum, ponieważ nie śpię już(właśnie, ile ja już nie śpię? ) sama nie wiem.. Pomimo zamykających się powiek i ogólnego zmęczenia zabawa była świetna :)  Gdy już dotarłam do domu i zdążyłam zasnąć na dobre pół godziny zadzwoniła Klaudia, że jedziemy do niej na działkę.  Tam spotkałyśmy się z Mateuszem i leczyłyśmy nasze obolałe głowy w ogromnym basenie z cudownie zimną wodą, która idealnie wkomponowała się w ten gorący klimat, ale o tym później...








xoxo

32 komentarze:

  1. Czasem warto tak zgubi rozum :D fajne foty, oby wiecej takich imprez! Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyśl lepiej nad aparatem a nie zakrywasz japkę ręką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz rację, zakrywam się na zdjęciu ręką, bo jest mi potrzebny aparat na zęby, rzeczywiście !:)

      Usuń
    2. a będziesz go mieć ? ja swoją japę non stop zakrywałam, aż wreszcie mama to zauważyła i kolejnego dnia siedziałam w gabinecie na fotelu, już po wszystkim ^^ polecam

      Usuń
    3. nie będę mieć, nie mam takiej potrzeby

      Usuń
  3. rodzice Ci tak pozwalają? O_o moi by wścieku dupy dostali, jakby mnie prawie w ogóle w domu nie było:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko w wakacje :)

      Usuń
    2. fajnie masz ,też tak chcę :<

      Usuń
  4. O, to świetnie, że tak dobrze zaczynają Ci się tak wspaniale. :) Ja niestety, mam o wiele mniej rozrywek. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać , że dobrze się bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :) takie imprezowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :) najlepsze są spacery o takich godzinach :)
    Będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) tak samo jak blog




    Wyglądasz pięknie ....bluzka wspaniała ......wszystko pięknie..obserwuję






    Zapraszam na mojego bloga...będzie mi miło jeśli wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! imprezy spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. widze picie pewnie było heheheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coca coli i soków pomarańczowych !

      Usuń
  11. Widać, ze się w tym Bartku bujasz... ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde, a myślałam, że nikt nie zauważy !

      Usuń
  12. Tradycyjne "zrobię tą fotę za bardzo niebieską to będzie fajniejsza" nie traci widzę z czasem na wartości i częstotliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się, będzie ich jeszcze więcej :*

      Usuń
    2. Przegapiłaś pierwszą od góry. Za mało niebieska :(

      Usuń
    3. ona miała być czerwona, ale spoko w wersji niebieskiej też mam !

      Usuń
  13. Haha, takie zgubienie rozumu jest potrzebne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że pozytywnie spędzasz wakacje - bardzo dobrze, w pełni popieram! :D A spacer o 4 rano? Coś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaa...kiedy to było- chodzenie ze znajomymi do 5 rano, albo od 5 :D imprezy na działce.. ah był ten klimat :) Pozdrawiam Imprezowiczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. W jakim programie robisz ten mix zdjęć ??

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)