czwartek, 12 lipca 2012

BUŁGARIA 12.07-23.07.2012

Mamy 12.07.2012 i co tu mogę powiedzieć ? Odkąd zapisałam się na ten obóz nie mogłam się doczekać tego dnia, a on nastąpił. Nie jestem szczęśliwa tak jak sobie to wyobrażałam. Mam dziwne wrażenie, że jak wrócę do Tomaszowa , wiele się zmieni... Oczywiście nie narzekam, że jadę, bo wiem, że będę się dobrze bawić, poznam mnóstwo ludzi i zwiedzę cudowne miejsca  :)  No nic ! Spakowana jestem, a to jest najważniejsze haha.

Przejdźmy do konkretów : Zapewne nie będę miała tam internetu, więc mam nadzieję, że się nie obrazicie jeśli zrobię sobie przerwę w pisaniu.  (Jeżeli natomiast będzie internet, postaram się pisać jak najczęściej!)
Wczoraj wieczorem napisałam parę postów, które pojawią się w najbliższe dni, chociaż tyle mogę zrobić .



Będę tęsknić, Kinga  


xoxo

28 komentarzy:

  1. Fajowoo ! My też będziemy tęsknić. Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) miłej zabawy . też do bułgarii lece <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrego melanżu, mordeczko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgrsze to było chyba to pakowanie,c'nie?:D Ja też bym chciała taki obóz, ale niestety mam teraz ważniejsze sprawy na głowie.;/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie obrazimy się za to że nie będziesz pisać ale obiecaj że dodasz mnóstwo zdjęć :*
    miłego wypoczynku, będę tęsknić za Twoim blogiem <33

    OdpowiedzUsuń
  6. łoo jaki fajny gif :)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsze żebyś dobrze się bawiła! poczekam na notki, a po powrocie będą także ciekawe a nawet bardziej :)
    ja przed wyjazdem trochę się obawiałam, nie cieszyłam się zbyt bardzo ale jak dotarłam na miejsce wszystko się zmieniło! :)
    miłego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My tez będziemy tęsknić! :)
    Wypoczywaj :>

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego wyjazdu!:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego wyjazdu:* będziemy tęsknić;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ochh jaki słodki pocałunek!!!
    baw się dobrze! wypoczywaj!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki słodki gift ^^
    baw się dobrze :3
    zapraszam na nową notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  13. czy ja dobrze widze? masz vansy z second handu?

    OdpowiedzUsuń
  14. udanego obozu! mój za dwa tygodnie!ah

    Będę bardzo wdzięczna za komentarz do mojej nowej notki z nowym zestawem!!:) Zapraszam Cię serdecznie:)Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak miło :) udanego wyjazdu !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Więc świetnej zabawy w Bułgarii !! ;**

    Zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. udanego wyjazdu! :*
    a czemu Bartek z tb nie pojechał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartek jedzie na warsztaty pod koniec Sierpnia :)

      Usuń
  18. Miłej wycieczki ...;-)
    Zapraszam do mnie:http://i-love-music-reggae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)