sobota, 28 lipca 2012

BEACH mix photos

*Po Zdjęciach hotelowo-basenowych nadszedł czas na te z plaży. Tam akurat robiłam ich najmniej, ponieważ do aparatu wchodziło pełno piasku i psuły się przyciski (naprawianie tego trwało wieki, a i tak nie wszystko działa)

**Dzisiaj w końcu poczułam się lepiej, wyszłam na miasto, posiedziałam z Bartkiem, spotkałam się z Adą. Tego mi było trzeba. Zmarnowałam dwa dni wakacji leżąc w łóżku, czas to nadrobić !





Zawody na grupowe rzeźby z piasku. Zgadnijcie czyja grupa wygrała ? :P 


Mam nadzieję, że wam dzień minął równie dobrze co mi, do jutra ! 

xoxo

38 komentarzy:

  1. Ale super :) piękne zdjęcia, warto było poświęcić aparat :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twój brzuch! :DD a i nadal śmieje się z waszej 'rzeźby' z piachu hahahah
    szpagat banał ? Dziewczyno, ja nie jestem nawet odrobinę rozciągnięta, dla mnie szpagat to abstrakcja! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. what an amazing day at the beach- your photos are beautiful! Is it hot over there?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wolnego czasu :) świetnie wyglądasz więc się nie spal za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! Wyglądasz świetnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ale wy opaleni jesteście :D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, widać wyjazd jak najbardziej udany^^

    OdpowiedzUsuń
  8. brałaś ze sobą aparat na każde wyjście;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktycznie tak :P Do klubu nie brałam

      Usuń
    2. a nie bałaś się zostawiać go w hotelu ? na takim obozie to co robiliscie wieczorkiem do klubu i na miasto ? :-)

      Usuń
    3. Nie bałam się:) Pokój miałyśmy zawsze zamknięty. No pewnie albo do klubu albo na miasto albo siedzieliśmy w nocy na plaży (niekoniecznie opiekunowie o tym wiedzieli:P )

      Usuń
  9. no chyba Ty piekna :* ale dziekuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  10. ALE MASZ OCHYDNY PĘPEK!ble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. STRASZNE, zaraz się potnie!

      Usuń
    2. no Kinga- ale ty jesteś głupia- przy twoich narodzinach dali Ci katalog z rodzajami pępków a ty wybrałaś taki.. no co za bezguście..

      Usuń
    3. wtedy były modne :c

      Usuń
    4. idontwannaliveonthisplanetanymore28 lipca 2012 21:50

      chyba słownik ortograficzny Ci się wydaje "ochydny" :*

      Usuń
  11. no to się opalamy :) !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra rzeźba, haha XD
    jaka ty chuda! *___*
    może tam pójdę, nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. to Ty na zdjęciu masz lennonki ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ah fajnie fajnie :P
    super zdjęcia :d

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha świetna rzeźba :D
    super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia - genialny pomysł na rzeźbę z piasku.. xD

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super foty! Zazdroszczę tej plaży, widoków, słońca, wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zostałaś otagowana na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę opalania w tak cudownym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pozytywne zdjęcia ! :) widać że wypoczeta jesteś :) fajne okulary :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zmarnowałam dwa dni, chora byłam ; c

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)