piątek, 6 lipca 2012

Basen

Mateusz to były partner Klaudii z Cantinero. To właśnie u niego spędziłyśmy no można już powiedzieć, że wczorajszy dzień, ponieważ on mieszka teraz u babci, a ona z kolei na przeciwko działki K. Gdy upał nam doskwierał Mateusz przyszedł nam z pomocą i oznajmił, że ma gigantyczny basen na podwórku. Bez chwili wahania wskoczyłyśmy w kostiumy i poszłyśmy do wody ( mam nawet parę zdjęć :) )
Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy czyt. dzień sądu ostatecznego, to już się boję. Za parę dobrych godzin na stronie internetowej pojawią się wyniki czy dostaliśmy się od wybranych klas. Oficjalnie będę licealistką. Dość dziwnie to brzmi, ale kiedyś trzeba się do tego przyzwyczaić :) Cały dzień czeka mnie zanoszenie papierów, robienie zdjęć do legitymacji, uzupełnianie karty na obóz. Same formalności, do których ja nie mam nigdy głowy ! Sama udaję się w stronę łóżka, a was zostawiam ze zdjęciami. Enjoy !






35 komentarzy:

  1. Ojj kochana. NIe spinaj się.;p Ja idę na studia do Wrocławia- 140 km. od mojego miasta. To jest dopiero hardcore.;p dasz rade.;d

    OdpowiedzUsuń
  2. basen na taki upał to zbawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ciacho wyrwałyście no no :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateusza ? proszę cię haha

      Usuń
    2. no ja nie wiem, na zdjęciach wygląda fajnie :)

      Usuń
    3. nie no spoko :) Ja na to inaczej patrzę, gdyż znam go z jakieś 7 lat ;p

      Usuń
  4. ojj jak ja bym chciała mieć taki basen:3
    fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  5. troche ciacho z tego Mateusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się ostatnio (w sumie przez ostatnich parę dni ;p) bawiłam w takim basenie :). Do tego 4-dniowa praca i efekt opalonej twarzy, rąk, brzucha i pleców jest!
    Ola Michalik *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie jesteś teraz murzynkiem !

      Usuń
  7. uwielbiam zdjęcie trzecie <3
    N

    OdpowiedzUsuń
  8. no prawie xd. szyja jeszcze woczraj trochę szczypała, ramiona tak samo, ale jest OK :)
    tylko nogi jakie takie jakby blade xd
    Ola M. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego xd
      Ola M.

      Usuń
  9. Fajne foty :) Masz świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia,ładna figura i strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje :3
    fajny strój i boskie okulary!
    zapraszam na nowy post :3

    OdpowiedzUsuń
  12. jakbym weszła do takiego basenu to bym już nie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze kapieli i wypoczynku w takie upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaaaacie w ten upał to ten basen jest jak raj! ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam wyniki już wczoraj i udało mi się !!!! Od września zaczynam naukę w moim wymarzonym liceum ! I szczerze powiedziawszy jeszcze w życiu się tak z niczego nie cieszyłam - aż skakałam po pokoju :D A gdy dzwoniłam do przyjaciół to zamiast "Halo" był jeden wielki piiiisk. Trzymam kciuki, żeby i tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i jak? gdzie się dostałaś?;) musze kupić sobie basen :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz ładny brzuch. ♥
    Doradzam kręcić hula-hop, bo nie masz talii (wcięcia) i to trochę nie ładnie wygląda.
    Fajny blog tak wgl. ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. i jak dostałas sie tam gdzie chciałas ? a Bartek ?

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki fajny basen <3
    Super zdjęcia !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  20. sama chętnie wskoczyłabym do takiego basenu ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)