piątek, 6 lipca 2012

06.07.2012

Nadszedł oczekiwany już od dawna dzień sądu ostatecznego. Nie spałam już od godziny dziesiątej rano i co minute  wchodziłam na stronę internetową, aby sprawdzić czy dostałam się do wymarzonej klasy i liceum. Dopiero koło godziny dwunastej pojawiły się wyniki.... Żołądek momentalnie wykręcił mi się do góry nogami, a serce zaczęło bić trzy razy szybciej, ale opłacało się! Oficjalnie jestem uczennicą  I LO w Tomaszowie :)
Ogółem to dzisiaj pozałatwiałam z Klaudią wszystkie formalności związane ze szkołą i obozem, następnie pojechałyśmy do Ady, a resztę czasu spędziłam z Bartkiem, który właśnie wyszedł. Wieczór (albo noc-jak kto woli) spędzę przy jakimś dobrym filmie, jedzeniu i cudownym wynalazku czyt. wiatraku, bez którego nie przeżyłabym tych upalnych dni i nocy ..

xoxo

24 komentarze:

  1. ja też ciągle przy wiatraku siedze :D ja też się dostałam :* gratki dla nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubią Cię w I więc nie wiem czy będzie tak fajnie : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjj, zaraz się popłaczę :c

      Usuń
    2. weź daj spokój kimkolwiek jesteś. liczy się szkoła, a nie ludzie którzy do niej uczęszczają.

      Usuń
    3. DOBRZE GADASZ KTOSIU !

      Usuń
    4. to, że może jest kilka osób, które kogoś nie lubią, to nie znaczy, że od razu cała szkoła, daj spokój :P w każdej szkole jest ktoś, za kimś się nie przepada, bez przesady! A w I LO moim zdaniem są naprawdę tolerancyjni ludzie, nikt raczej się na nikogo krzywo nie patrzy, owszem może i są wyjątki, ale to normalka. Gratuluję dobrego wyboru, do zobaczenia we wrześniu i powodzenia! :)

      Usuń
  3. Gratuluje ;) Jaki film planujesz obejrzeć ?

    OdpowiedzUsuń
  4. hi dear your blog is fantastic <3 I love it <3 may we can follow each other? :) it will be a great pleasure to me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hi dear your blog is fantastic <3 I love it <3 may we can follow each other? :) it will be a great pleasure to me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny blog, gratuluję dostania się do szkoły! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Kinga :) Witaj w pierwszym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze to szkoła lansu- pasujesz do niej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :) To jest klasa z zwiększoną liczbą godzin z polskiego i historii, czy czymś jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)