sobota, 9 czerwca 2012

Zdjęcia

Zakwasy, zakwasy i jeszcze raz zakwasy. Po wczorajszych paru kilometrowych spacerach wybrałam się z Bartkiem na rower  nad zalew. Wróciliśmy po dziesiątej w nocy. Pewnie nie zdziwi nikogo fakt, że dzisiaj ledwo żyję i ledwo się ruszam. W domku nadal jestem sama i chyba zacznę się do tego przyzwyczajać. Idealny porządek, wychodzę kiedy chcę, wracam kiedy chcę bez ograniczeń, bez nerwów i bez problemów  :)
*
Jeśli chodzi o tytuł posta. Na zdjęcia z Karoliną zgadywałam się jeszcze , gdy mieszkała w Tomaszowie. Potem nie było już jak, ponieważ dzieliło nas wiele kilometrów, a teraz K. przyjechała na jakiś czas do miasta prosto z Anglii, więc postanowiłyśmy odświeżyć nasz pomysł z sesją. Poniżej zostawiam was ze zdjęciami, a sama idę przyrządzić sobie jakiś obiad. Dzisiaj serwujemy pierś z kurczaka w curry i gotowane warzywa :)
















Gdy klikniecie na zdjęcie pojawi się w lepszej jakości i rozmiarze  :)

A jak wam mija weekend, bo ja na razie planów na dziś wieczór nie posiadam.

xoxo

45 komentarzy:

  1. Że tak powiem, zajebiste zdjęcia! :D
    3 mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Karolina ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś te spodenki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna sesja! Trzecie zdjęcie- bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się te na tle żółtej ściany!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia. Bardzo podoba mi sie pierwszy zestawik :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia! kocham je! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. omomom,bardzo fajne zdjęcia, super pomysły i aaa jaką Ty masz figure!
    Uśmiechaj się do zdjęć bo tak najładniej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie zdjęcia! na każdym wyglądasz rewelacyjnie!
    mega świetny uśmiech!

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebista ta sesja a ty taka piekna ^-^

    OdpowiedzUsuń
  11. do top model! hahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugie zdjęcie licząc od góry zdecydowanie się wyróżnia. Wyglądasz na nim tajemniczo, trochę jakbyś rzucała komuś wyzwanie. Piękna dziewczyna na tle zrujnowanego, rozpaczliwie domagającego się remontu budynku hmm... fotografia aż prosi się o opatrzenie jakąś historią :).

    OdpowiedzUsuń
  13. pojechałyście <3

    b.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :))
    dzięki za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaaaaaaaaaaaaa!! zakochałam się każdym zdjęciu po kolei, piękna, piękna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Taaa pewnie, NORMALNĄ, to ja jestem w takim razie grubaskiem bejb!

    OdpowiedzUsuń
  17. Brak słów !
    Wszystkie prace są piękne, a co najważniejsze modelka na każdym zdjęciu śliczna i fotogeniczna. Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tych zdjęciach ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne : )
    ogl mecz? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę być taka ładna jak ty! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Karolina nie mieszka w Londynie -.-

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie kupiłaś bluzkę ?

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne zdjęcia! Chciałabym mieć taką figurę jak ty i umieć w taki sposób pozować do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się to ostatnie z balonami ;p

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)