wtorek, 5 czerwca 2012

Wyspana

Wyspana, zwarta i gotowa zaczynam pisać. Jeszcze tylko ostatni gryz mojego murzynka pięciominutowego z mikrofali, łyk soku jabłkowego i chyba można zaczynać. Chyba w końcu nauczę się i zrozumiem co znaczy przysłowie "nie chwal dnia przed zachodem słońca". Po wczorajszym  uroczym dniu, niebo przyćmiły chmury i ten nie był już tak przyjemny. Od samego rana byłam zmęczona i zdenerwowana, a każdego niewinnego, który trafił na mój zły dzień przepraszam :) Po ośmiu godzinach w szkole (tak dobrze czytacie), w końcu udałam się do domu. Byłam tak zmęczona, że nawet nie zrobiłam sobie obiadu, jednak po paru dobrych chwilach głodówki zrezygnowałam z pomysłu niejedzenia nic i pojechałam do babci, która jak zwykle  przyjęła mnie z otwartymi ramionami  i lodówką. Jak to z babciami bywa - nie da się im wmówić, że po dwóch daniach obiadowych, kawałku ciasta i herbacie nie jest się już głodnym więc pomęczyła mnie jeszcze parę chwil. Gdy wróciłam do domu usiadłam na skype i odbyłam półgodzinną rozmowę z Adą, która  jest w Słonecznym Brzegu. Przez kamerkę pokazała mi te cudowne krajobrazy, które za miesiąc będę oglądać i ja. To mi poprawiło humor ale tylko na chwilę więc udałam się spać. Niedawno wstałam z zamiarem nauczenia się na poprawę z geografii i matematyki na jutro. Czy mi się uda ? O tym dowiecie w kolejnym rozdziale ^^

xoxo

24 komentarze:

  1. Mam pytanie czy takie włosy jakie miałaś dzisiaj w szkole były naturalne (chodzi mi o strukture) czy może kręciłaś je lokówką albo coś? ;P
    Życze ci udanego jutrzejszego balu. Na pewno będziesz cudownie wyglądać ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to były naturalne ( grzywka też tak wygląda moja naturalna :P ) Czasem tylko gdy wstaję mam takie pofalowane włosy ale jest parę kosmyków prostych wtedy kręcę je prostownicą ale dzisiaj nie.

      Dziękuję :*

      Usuń
  2. niestety chyba nic nie można :<

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe....babcie zawsze mają otwarte lodówki;D
    fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zrobiłaś tą czarną tablicę w pokoju ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są podświetlane kwadraty, nie wiem jak były robione, bo to było około 7/8 lat temu : P

      Usuń
  5. ale masz świetne włosy <3
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak masz włosy upięte wyglądasz całkiem inaczej.
    bardzo pozytywnie ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już prawie wszystko pozaliczałam na szczęście! grrr, chcę znowu do Bułgarii!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dziwię Ci się że po 8 godzinach bycia w szkole, byłaś zmęczona ;/
    CUDNE ZDJĘCIA <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że czasami swoją złość przelewamy na innych. :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh. te babcie i te ich ciągłe zmartwienia czy nie jesteśmy głodni ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie to mówisz, ja mam 8 lekcji 3 dni w tygodniu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. No to faktycznie masz dużo lekcji. Podziwiam Cię że wytrzymujesz. Świetnie wyglądasz!
    Jak to babcia, wszystkich zawsze wymagluje;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjecia pozytywne.
    U mnie natomiast ostatnio duzo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :D
    chyba pierwszy raz widzę Cię bez grzywki :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)