wtorek, 12 czerwca 2012

Włosy

Na blogu często pojawiają  się pytania o moje włosy. Tym postem mam zamiar rozwiązać szereg nurtujących was rzeczy, a przy okazji i ja może odetchnę  od pytań o nie :)
Otóż, włosy pofarbowałam rok  temu w maju na jasny blond (moje naturalne były ciemne)  Po kilku wizytach u fryzjera  zmieniłam farbę na nieco jaśniejszą, do tego doszło rozjaśnianie włosów przez słońce i w ten oto sposób uzyskałam efekt ciemniejszych końcówek , o które tak często pytacie.
Grzywka, w której zazwyczaj można mnie spotkać nie jest naturalna. Moje włosy układają się zupełnie inaczej ( o tym zaraz) Otóż, aby stworzyć efekt tej grzywki używam lakieru do włosów. Najpierw je
 układam , a potem psikam. Zazwyczaj robię to wieczorem, kładę się tak spać , a włosy są już takie dopóki ich nie umyję. 
Tak mniej więcej wyglądają moje włosy gdy wstaję rano.  Zazwyczaj je prostuję, ponieważ fale nie zawsze się ładnie układają , ale gdy tylko każdy włos nie jest  w cztery strony świata zostaję w naturalnych (nie za często się to zdarza)
No i najważniejsze  - tak wygląda moja naturalna grzywka  , tzn. tak się układa. Kiedyś zupełnie mi się to nie podobało. Obecnie natomiast coraz częściej tak chodzę, przede wszystkim dlatego, że wygląda to bardziej naturalnie, nie jest tak gorąco no i pozwala mi na dbanie o skórę na twarzy, która była wiecznie zakryta przez grzywkę. 
Jeśli chodzi o fryzjera i farbowanie  - włosy farbuję średnio co dwa miesiące. Wiem, że już po miesiącu są odrosty  ale tak powinno się je farbować, aby nie niszczyć ich jeszcze bardziej.  Moje włosy mimo tego, że może nie widać  są niesamowicie zniszczone przez farbowanie, prostowanie, kręcenie  no i przede wszystkim przez turnieje, na które jeździłam przez tyle lat. Cały czas biorę różne witaminy na wzmocnienie  ich ale czy działa ? Sama nie wiem.. 
Do moich włosów używam serii  szamponu  i odżywki Timotei -Intensywna odbudowa. Są bardzo tanie ale odkąd  Ada mi je poleciła jakieś ponad pół roku temu zauważyłam zdecydowaną poprawę, dlatego jest to warte polecenia :) 

Mam nadzieję, że odpowiedziałam tu na większość pytań. Czasem zdarza mi się nawet zrobić post o czymś innym niż zazwyczaj. Może i mało interesujący ale pewnie dla wielu dziewczyn przydatny :) 

Dziś wieczorem bądź jutro po szkole postaram się dodać post o moich ostatnich zakupach bądź wakacjach - sama nie wiem co pierwsze , a teraz  spadam, ponieważ mama już czeka na dole. Musimy jechać zapłacić za mój obóz  ( o tym już niedługo :) ) 

xoxo



30 komentarzy:

  1. Z tymi wyprostowanymi włosami wyglądasz bardziej naturalnie, ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydaje ale jak dalej będę je codziennie prostować to będę w końcu łysa :c

      Usuń
    2. no fakt, włosy strasznie się niszczą ;/

      Usuń
    3. moje w szczególności :c

      Usuń
  2. wreszcie mój upragniony post <3

    OdpowiedzUsuń
  3. na drugim zdjęciu wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja grzywka na szczęście trzyma się idealnie bez lakierów ani niczego innego :D masz świetne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo też mi sie tak grzywka układa! I sama nie wiem co z nią robić. Ale zapuszczam żeby robić sobie takie elo-koczki i zakładać ją za ucho :3
    Co do Projektu X MUSZE OBEJRZEĆ !

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jak co, ale włosy to masz fajne.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do twoich włosów - wolałem naturalny ciemny blond. Chyba, że też już nie był naturalny :), a więc kolor z sezonu 2010/11. Cicho liczę na jego wielki powrót, ale chyba na próżno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wrócę do naturalnego koloru, no bynajmniej nie w najbliższym czasie :)

      Usuń
  8. Cudowny masz kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne masz włosy ;3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę ci polecić jeszcze jedną odżywkę z nivea - też coś na zniszczone włosy. Używam jej tutaj w Bułgarii i jest cudowna! :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz z tą naturalną grzywką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym , żeby mi się włosy układały .
    Ty masz piękne włosy . Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz w prostych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aby wzmocnic swoje wloski polecam biotin ktory tak czest stosuja modelki za granica :-) Nie jest drogi a dodatkowo wzmacnia paznokcie i poprawia cere :-)
    Tzrymaj sie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny włosy:)
    obserwuje i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  16. czekałam na taki post. :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)