czwartek, 14 czerwca 2012

Wakacje 2012

Zwykły, szary dzień opatulony w chwile nerwów i euforii. Nic niezwykłego, nie ma o czym opowiadać ! Mieliśmy dzisiaj tylko z zespołem jeszcze występ dla rodziców dzieci, które chcą przyjść we wrześniu do naszej szkoły. A teraz zmieniając już temat. Długo się zbierałam,aby zrobić ten post. Zero natchnienia żeby napisać tu chociaż jedno zdanie, które będzie miało sens. Powracam do czytania, powracam do pisania moich opowiadać, może natchnienie wróci !

Wakacje 2012 - oby najlepsze w moim życiu. Tak się zapowiadają, lecz czy takie będą to dopiero się okaże. 
Zastanawiałam się jak tu je opisać i chyba najlepszym rozwiązaniem będzie pisanie tego w punktach . 

Po zakończeniu roku dwanaście dni mam na odpoczynek w Tomaszowie. Może wybiorę się też do Wielunia do Niny, a następnie...

1. 12.07.2012 Wyjeżdżam na obóz młodzieżowy do Bułgarii  (Słoneczny Brzeg, hotel Kotva) Razem ze mną jedzie mój wierny towarzysz Klaudia i dwóch naszych kolegów :) Planowany powrót jest na 23.07

Nasz hotel 
2. Następnie tydzień odpoczywam w Tomaszowie  i razem z rodziną jedziemy do Chorwacji na niecałe dwa tygodnie gdzieś koło 02.08. W tym pięknym kraju byłam już dwa razy ( w 2006 r i 2008) Uwielbiam to miejsce. Piękne krajobrazy, ciepłe morze,  uśmiechnięci ludzie. Uwielbiam to !

3. Gdy wrócimy z Chorwacji jedziemy na wesele mojego kuzyna przy granicy bodajże Ukraińskiej, a następnie tj. 20.08 albo odpoczywam do końca albo jedziemy z Klaudią do Holandii do jej wujków na tydzień ! : )

                        
Podsumowując: Praktycznie całe moje wakacje spędzę po za granicami kraju.  To pierwsze takie moje wakacje od czterech lat. Zazwyczaj moim jedynym wyjazdem był ten do Jugowic na obóz z Cantinero, który kosztował majątek dlatego też nie jeździłam nigdzie indziej. Czas to nadrobić ! :)

A wy gdzie się wybieracie na wakacje  ? 

xoxo

42 komentarze:

  1. Jeśli mogę wiedzieć , to jest to obóz ze szkoły czy skąd ? Jedziesz biuro podróży ? Będą tam ludzie z twojego miasta czy z całej Polski? ;d Zazdroszczę ci tych wakacji ;** Oby były udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obóz jest z biura podróży i jadą ludzie z całej Polski : )

      Usuń
  2. Ile płacisz za ten obóz do Bułgarii?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wakacji, bo masz naprawdę świetne zapowiadające się plany! :) A co do Reprezentacji to reflektuję do uwielbiania całej drużyny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdrocha z tymi wakacjami! Moje chyba skończą się u cioci.;(

    OdpowiedzUsuń
  5. ile płaciłaś za obóz do bułgarii i ile płaciłaś za jugowice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Jugowice , podliczając wszystkie koszty i lekcje prywatne które tam musiałam brać wychodzi gdzieś 2500 zł.. wyżej ile za Bułgarie

      Usuń
  6. wow <3 czeekam na list od ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. do jakiej miejscowości do Chorwacji jedziesz?:D i jacy koledzy z wami jadą,Twoi koeldzy z klasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Chorwacji chyba do Breli. Nie z klasy. Hubert i Olaf.

      Usuń
  8. wpadaj, możesz u mnie spać. nie żartuje. :)

    // w wakacje nie jadę nigdzie, za to odbije sobie później w Nowym Jorku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że wakacje świetnie zaplanowane :) zabierz mnie ze sobą [; / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaa zazdroszczę Ci, ja przeważnie pozostaje w Polsce, mieszkam koło Gdanska, mam blisko może i raczej do tego miejsca sie ograniczam, w tym roku nawet planuje tu pracę ;) a Tobie zycze udanego wyjazdu :*

    u mnie o nowym biovax'ie, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pozazdrościć takich wakacji^^

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, jak ja ci zazdroszczę! Bułgaria, Chorwacja ( pięknie było, byłam dwa razy). Ja uwielbiam takie ciepłe kraje, a dodatkowo tyle innych atrakcji. Życzę ci, aby te wakacje były dla ciebie najlepsze w twoim życiu :)
    a do Bułgarii i Chorwacji lecisz, czy jedziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wybieram się do Bułgarii na obóz w sierpniu ;d ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa, bo się wkurzyłam, ogólnie na to, że nie miałam sukienki ani butów i nie chciałam iść, na szczęście kupiłam wczoraj. A co do twoich wakacji tooo aj, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku . Holandia ? Jak ja Ci poważnie zazdroszczę :( Jak spotkasz takiego chłopaka fajnego to pozdrów ;p Tak wiem porąbany plan ,ale ja nie wierzę ., że wszyscy do Holandii tylko nie ja :(

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam w Bułgarii w Kotvie w tamtym roku, super było :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No masz racje! Ale mi się marzy jakaś wycieczka do Paryża, albo Szkocji! Ale najbardziej to do USA! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja przyjaciółka jedzie w wakacje do Bułgarii :D Zazdroszczę.Tomaszów..ten sam Tomaszów,co Ankyl?xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Na zdjeciach prezentuje sie świetnie. Ja jeszcze w Bułgarii nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapowiadają Ci się świetne wakacje! :)
    ja jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma to jak się w Plotkare bawić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xoxo znaczy -buziaki i uściski to, że wszystkim kojarzy się z Gossip girl to trudno :)

      Usuń
  22. zabierz mnie ze sobą do Bułgarii!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę Ci bardzo! Moje wakacje na pewno w domu przesiedzę chyba że znajdę gdzieś dorywczą pracę na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz super tegoroczne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo podobna do tej dziewczyny co w Pamiętnikach z wakacji grała lachona Paola, czy to byłaś Ty? ps bo byłaś w Hiszpanii ;D a widziałaś sie z K. Ibiszem?/;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ? hahahahahhahahaa nigdzie nie grałam

      Usuń
    2. to dobrze bo słaba byłaś hahah ;D

      Usuń
    3. zabawne, sikam ze śmiechu .

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)