niedziela, 17 czerwca 2012

Today is a sunny day

Piękna pogoda od samego rana zmotywowała mnie i N. do wstania z łóżka. Już koło czternastej byłyśmy w focusie. Mimo upału i duchoty jaka nam towarzyszyła ,dobrze się bawiłyśmy.  Po powrocie do domu zawitał Bartek, zjedliśmy pizze i dzielnie  kibicowaliśmy Polakom w walce. Mimo wszystko niestety polegliśmy na polu bitwy.  Trudno się mówi, ja przeżywać nie będę. Wystarczy mi milion relacji na fejsie ( emocje jak po zbieraniu porzeczek - jak mówi Bartek) To parę dobrych kilometrów, które dzisiaj zrobiłyśmy z Niną nie zabrały nam energii i odprowadziłyśmy Bartka na główny plac w Tomaszowie. To piękne, że przed dwunastą w nocy pomimo tego, że przegraliśmy pełno osób szło i śpiewało hymn Polski (pomijając oczywiście fakt, że większość z nich była zalana w trupa hihi ) No nic, co by tu pisać- dzień pełen wrażeń i pozytywnej energii. Was zostawiam ze zdjęciami . .




Piękna, chuda, wysoka N.






Outfit(Ja) - bluzka, spódniczka, okulary-H&M/ czeszki-Step
Outfit(Nina)- sukienka-Bershka/ buty-Vans 

44 komentarze:

  1. Czytuję twojego bloga od jakiegoś czasu i myślę, że mam już prawo do uwag. Właściwie jednej - więcej zdjęć bez tych okularów! :P Nie mówię, że są brzydkie, ale masz bardzo ładne oczy, które niepotrzebnie chowasz za tymi lusterkami.

    Co do meczu - zabrakło szczęścia. :) Mieliśmy dużo sytuacji przy małej skuteczności.

    Najlepsze zdjęcie, choć może mało hipsterskie i efekciarskie, to według mnie nr. 6. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mam dużo zdjęć w okularach ale to tylko i wyłącznie dlatego, że nie szło bez nich spojrzeć się w aparat przez słońce :) Rzeczywiście mieliśmy wiele szans na trafienie do bramki, a jakoś nie wyszło. No trudno..

      Usuń
    2. Wspomniałem też, że masz ładne oczy. :D

      Usuń
  2. Ale ładne zdjęcia! Pierwsze genialne ;) tak, pogoda wreszcie sie zrobila! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że przegrali:(
    Dzisiejsza pogoda naprawdę zadowala;D
    Piękne jesteście!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak układasz grzywkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjedź parę notek w dół, jest oddzielny post o włosach

      Usuń
  5. super wygladasz :)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana Twoją figurą. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle świetne zdjęcia! Wczoraj było trochę duszno, ale za to jak ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wygraliśmy, mówi się trudno. ale ludzie nie zostawiajmy Polaków, którzy są silną drużyną, jak zauważyło wielu obcokrajowców, tylko oczywiście ,tutejsi' są jacyś obojętni, bo najlepiej jest odbierać laury, a nie mówić jak to można było wygrać. Śpiewali hymn i dobrze bo to znak że zachowali się jak drudzy IRLANDCZYCY i mimo, że byli zalani w trupa nie zostawiają Polaków, są z nimi na dobre i złe. Nie zapominajmy, że dla kadry to był to mecz o honor i o wszystko. Dlatego wielu z nich, kontyzjowanych, o resztkach sił weszło na murawę, grali w bólu w złej pogodzie. Ale najłatwiej oceniać, sprzed 100 calowego telewizorka w ciepłych kamciach z kuflem piwa w ręku i z paczką ,lejsów' . no wydaje mi sie, ze sie ze mna zgodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się. Napisałam, że mówi się trudno, ponieważ mnie najnormalniej na świecie nie interesowało od samego początku :)

      Usuń
  9. - a nie mówić jak to można było wygrać- ale łatwiej jest przecież, zawsze mówić jak to można było wygrać i tym samym dołować wielkich ,zwycięsców' bo ja tak jak większość Polaków zachowałem respekt i dume z nich!
    - i nie kamciach tylko kapciach pff.. ;D naturalnie. Olek.

    OdpowiedzUsuń
  10. tak teraz jest ciepły weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ;)
    Mam propozycje może byś zrobiła zdj. lub filmik jak robisz tą grzywkę jak ja układasz itp... ;) bo samo opisanie nie jest takie jak pokazanie .. ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowoo . !
    Podoba mi się . !
    Dodaję się do obserwantów i liczę na rewanż .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; ))
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiaam .

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚLICZNE WY, oddaj aparat ! </3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, super outfit!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie jest sklep: Bershk i Vans ? w Łodzi czy może w Piotrkowie?

    OdpowiedzUsuń
  16. fakt, nina chuda i wysoka, ale piekna- wcale. no i gdzie cycki i reszta atrybutow kobiecosci? :<

    nie wiem, co w tym fajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, nie mam cycków więc jestem obrzydliwym paszczurem. jak dobrze znać wartości niektórych ludzi. pozdrawiam i dziękuję za opinię
      N.

      Usuń
    2. nie nazwalem Cie brzydka- jedynie nie podoba mi sie sylwetka jak u faceta, jak napisalem- nie chodzi tylko o cycki, wiec nie wyskakuj z 'wartosciami niektorych ludzi' ;)

      ale skoro doszlas juz do twarzy- no tez mi sie nie widzi.

      Usuń
  17. również czytuję twoja bloga od bardzo dawna i pozwole sobie zadac pytanie: Po co ci ten palec (tutaj kciuk czesto wskazujacy) w buzi? :O:) bardzo czesto pozujesz w ten wlasnie sposob

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, mam jakiś taki odruch. Często obgryzam paznokcie, pewnie dlatego :3

      Usuń
  18. ja muszę Was obie zabrać na zdjęcia, ślicznotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nina ma cudowne paznokcie!:O<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile N. ma wzrostu ? Fajne zdjęcia !: D

    OdpowiedzUsuń
  21. masz świetną grzywkę, bardzo Ci jej zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zawsze super stylziacje;)

    zapraszam serdecznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna ta Nina, taka naturalna, niepowtarzalna ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)