poniedziałek, 25 czerwca 2012

Sunday's appearance

Cześć !
Wczorajszy dzień był mniej leniwy niż Sobota, którą spędziłam całą w łóżku.  Wczoraj pojechała z mamą i Rafałem na gofry nad Zalew Sulejowski. Byłam bardzo zaskoczona, że było aż tyle osób, a jeszcze bardziej zdziwiło mnie to, że większość z nich kąpała się w tej brudnej wodzie..
Wieczór spędziłam natomiast w towarzystwie Ani i Klaudii, oglądając całkiem niezły film "Zaginiona". Jeśli nie macie już pomysłów na to co możecie obejrzeć to gorąco polecam :) Rano zebrałyśmy się do szkoły- parę wolnych lekcji, stresów odnośnie ocen końcowych, prób na koniec roku szkolnego no i w końcu domek. nikogo pewnie nie zdziwi fakt, że nie poszłam na wszystkie lekcje (nie opłacało się ) Dzisiaj w planach mamy z Bartkiem obejrzenie kolejnego filmu.  Sama idę odpocząć, a was zostawiam z wczorajszym outfitem!





Klasyczna biała koszula zakupiona na przecenie za dziesięć złotych (cubus) i moja wersja spodenek DIY to klasyczne i proste połączenie-idealne na ciepłe dni, ponieważ  koszula uszyta jest z przepuszczającego powietrze  materiału, do tego białe oxwordy no i koniecznie dodatek, który powienien rzucać się w oczy- w tym wypadku neonowo żółte okulary kupione w Tutto. 

xoxo

36 komentarzy:

  1. sliczne okulary :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, szczególnie na ostatnim zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba muszę sobie sprawić takie okulary bo są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka . ! Masz fajnego, ciekawego i interesującego – naprawdę - bloga !
    Jeśli chcesz możemy pododawać się do obserwowanych :]
    Odpisz w komentarzu na moim blogu czy tak czy nie : ] Zapraszam do komentowania !
    * proszę o szybką odpowiedz .

    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    + Proszę odpisz na moim blogu bo pewno nie zapamiętam adresu Twojego : ) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakim sh kupujesz ciuszki.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę w różnych, nie mam konkretnego ulubionego :)

      Usuń
    2. Wiem, że błędy się zdarzają, alee... na humana podobno idziesz. -.-
      Prawdziwy humanista sprawdza 10tys. razy zanim coś napisze, czy doda ... -.-

      Usuń
    3. *Naprawdę (spacji nie zauważyłam)

      Usuń
  6. Ooo ten film jest świetny , chyba obejrzę go sobie jeszcze raz ;) Lubi,ę takie koszule , idealne na upalne dni .
    Zapraszam cię do zabawy ! http://poprostuzyje.blogspot.com/2012/06/11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  7. co robisz że nie masz dużo obserwatorów a dużo osób wchodzi o komentuje ? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, świeży, lekki - wakacyjny! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie szorty i świetna koszula gratuluję tak taniego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno obejrzę ten film, bo w wakacje mam zamiar nadrobić filmowe zaległości :)
    Świetne szorty (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochaaaana wygladasz tak radosnie! ;) Buziaki, w wolnej chwili zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie<3 kocham te twoje okulary!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Klasyczna biała koszula zakupiona na przecenie za dziesięć złotych (cubus) i moja wersja spodenek DIY to klasyczne i proste połączenie-idealne na ciepłe dni, ponieważ koszula uszyta jest z przepuszczającego powietrze materiału, do tego białe oxwordy no i koniecznie dodatek, który powienien rzucać się w oczy- w tym wypadku neonowo żółte okulary kupione w Tutto. "



    Miało być mądrze , wyszło jak zawsze na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jesteś ;)
    Wczoraj nad tym zalewem w ogóle cie nie poznałam ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty jaka opalona !:):)

      Usuń
    2. ja opalona? spójrz na Klaudie ;)

      P.

      Usuń
    3. Obie jesteście !:)

      Usuń
  15. Cudownie <3. Jestem zakochana w takich koszulach ;).
    Śliczne masz włosy ;3.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. podaj adres do bloga Ady, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku jak Ty mi przypominasz moją koleżankę, jestescie identyko ^^

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)