poniedziałek, 11 czerwca 2012

Projekt X




Dla wszystkich wielbicieli imprez, filmów z akcją i dobrą muzyką mam  coś niesamowitego. Projekt X - to film, który dopiero wszedł do kin. Inaczej nazwany Największą Domówką.  Od samego początku do końca  w filmie  pojawiają się teksty, które rozbawiają do łez. Ponadto genialna muzyka no i przede wszystkim ukazana impreza, na której chyba każdy imprezowicz chciałby się znaleźć !
Zwiastun filmu. 
Jeśli ktoś będzie miał ochotę obejrzeć możecie znaleźć go TUTAJ 

Ogółem to dzisiaj wraca już 1/2 mojej rodziny.  Ogółem to powinnam posprzątać w domu, zrobić projekt na rosyjski, którego wczoraj nie zrobiłyśmy przez ten cudowny film no i ogółem powinnam zrobić dużo rzeczy, ale czy je zrobię ? Nie sądzę. 
Hmmm.. Bartek wyjechał na wycieczkę  i wraca w Środę wieczorem - to właśnie wtedy Klaudia już będzie w drodze na lotnisko. Kolejna wymiana. Jaki jest sensu wyjazdu na wakacje gdy nie ma wakacji, ja się pytam ?!Wspominając o wakacjach - co powiecie na to, abym zrobiła post  na temat moich wyjazdów  w te wakacje  ? A wy gdzie się wybieracie  ? 
xoxo

33 komentarze:

  1. Film zapowiada się całkiem fajnie , a ja wybywam na obóz do Chorwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam:)
    zrób taki post:D
    ja jadę do Węgr na obóz^^
    fajne zdjęcia:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieniałaś kolor włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Post o wakacjach - bardzo dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ten film! widziałam go już dobre kilka dni temu. pragnę iść na tak imprezę!!! ;D zrób jak najwięcej postów, o wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no może być fajny ten post.;) zrób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba obejrzeć , dobrze się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna jestes ^^ a film pewnie ogladne ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się spodobał !

      Usuń
  10. własnie tak zamierzam iść na film :D
    czekam/y na posta o wakacjach :>

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chciała gdzieś wyjechać, ale będę spędzać wakacje w domu :)
    czekam na notkę o wakacjach

    OdpowiedzUsuń
  12. Obejrzałam przed chwilą, bo zachęcił mnie do tego post :P
    ZAJEBISTE <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak się przyglądam Twoim zdjęciom... Przyciemniłaś końcówki? :) A loki świetne ! Chwilowy kaprys na lokówkę? ;p
    Film postaram się obejrzeć w najbliższym czasie, jakoś ostatnio nie ciągnie mnie do filmów. Może za dużo tych badziewnych się naoglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm końcówki mam takie od początku, bo taki był mój kolor a potem zaczęłam farbować jaśniejszą farbą :) Loki to przed balem :)

      Usuń
    2. Ślicznie Ci w nich ! ;*

      Usuń
  14. Mam nadzieję, że wybaczysz rozpoczynanie każdego kolejnego zdania od "Co do..." :).

    Co do wyjazdów przed wakacjami - są często dużo tańsze a poza tym skracasz sobie czas "szkoły bez szkoły" czyli okresu, w którym tak czy inaczej wstajesz rano, żeby iść do szkoły gdzie lekcje odbywają się raczej skąpo i nikt ich właściwie nie chce. :)

    Co do projektu, kiedy zobaczyłem tytuł posta sądziłem, że właśnie się wzięłaś za rosyjski :) Projekt i tak się zrobi - zapewne dzień przed terminem oddania. Wtedy jakoś jest i czas i natchnienie, którego nie ma na przez miesiąc danego na to czasu.

    W temacie (dla odmiany od "co do...") wakacji - ja tam nigdzie nie wyjeżdżam, ale chętnie bym poczytał i pozazdrościł tego gdzie ty się wybierasz :)

    PS: Porządek w pokoju - jak tego dokonałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o projekt to już prawie skończony:) A porządek w pokoju? Hmm.. czuję się dobrze gdy mój pokój wygląda dobrze, ale nie martw się w szafach za to jest III wojna światowa :)

      Usuń
    2. Rozumiem, że "fuck all" na szafie to po prostu przejaw jej rezygnacji w obliczu III wojny światowej wewnątrz niej :P

      Usuń
  15. muszę obejrzeć ten film! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oddaj mi swoją urodę <3
    kubeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ! <3

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie się zapowiada. Obejrzę na pewno :D
    Ładnie wyglądasz w lokach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego na każdym zdjęciu masz otwarte usta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na trzech zdjęciach dokładnie;) Widocznie miałam taką potrzebę.

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)