wtorek, 26 czerwca 2012

Próby, zakupy

Po męczących chwilach w szkole pojechałam na zakupy do Piotrkowa (zdjęcia wstawię jutro), z których jestem nawet zadowolona ale i tak przed Bułgarią wybiorę się jeszcze raz, potrzebuję kostium jeszcze jeden :) Ale nie o tym dzisiaj chciałam pisać. . .

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego, co wiąże się z zamknięciem pewnego rozdziału w naszych życiach. Też macie tak, że wszelkie większe zmiany zaburzają wasz porządek ? Zaburzają to co sobie stworzyliśmy w naszych głowach- pewien schemat, którego mocno się trzymamy. Na mnie osobiście takie zmiany wywierają zły wpływ. Burzą tamę, którą tworzyłam przez pewien okres czasu i pozwalają rwącej rzece rozbijać wszystkie zasady i cechy, które w sobie  rozwijałam. Karzą mi się zmieniać, wydorośleć, ale dla osoby, która po prostu boi się przyszłości to jak cios zadany prosto w serce. Mówią, że hartowane szkło jest mocniejsze od tego zwykłego, ale to wcale nie prawda, bo gdy pęka to na miliony małych kawałeczków, które są niemożliwe do poskładania...
Nie ma to jak bys prosem
Zrobiło się dość sentymentalnie ale to tak na poprawę humoru hihi :)

xoxo

34 komentarze:

  1. Ojej... to bardzo przykre. Też jestem w 3 gim. i... jak sobie pomyślę, że za kilka dni wszystko się skończy... te trzy lata tak szybko zleciały :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ladnie piszesz, lubie takie przemyslenia.. :) a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany nie zawsze są złe nauczyłam sie tego od ciebie ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ode mnie można się czegoś nauczyć ? :P
      Też racja, aczkolwiek zobaczysz za rok jak ciężko będzie Ci się żegnać ze wszystkimi i każdy pójdzie w swoją stronę..

      Usuń
  4. Ja ci tak zazdroszcze tej Bułgarii! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś, że potrzebujesz kupić kostium kąpielowy. A też potrzebuję, ale kompletnie nie mam pojęcia do jakich sklepów zajrzeć. Polecisz mi coś? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. New Yorker i Hause w tych sklepach są dość fajne kostiumy ;)

      P.

      Usuń
    3. Muszę się wybrać w takim razie do Focusa :) dzięki ;*

      Usuń
    4. No New Yorker i jeszcze H&M są ładne i nawet tanie :)

      Usuń
  6. Ja chyba jestem teraz za bardzo optymistyczna, ale mam nadzieję tylko na lepsze zmiany & Tobie też życzę tylko lepszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się boję tych zmian... ;p ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci fajnie, ze wybierasz sie do Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.nad-przepascia.blogspot.com/p/about-me.html tu napisałaś ze lubisz poznawać nowych ludzi wejdź na fajsa i ogarnij swoich znajomych, ltorych nie znasz lub kojarzysz z widzeniaa, prosze zrób to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio przejrzałam całą listę znajomych na fejsie i znam każdego kto się tam znajduje :)

      Usuń
  10. ten obrazek jest niezły ;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. umieram z każdym końcem roku -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem, wiem;) widziałam:*

    ehh... kiedyś wszystko się kończy :c ja mam pół na pół - chcę iść do nowej szkoły, ale szkoda mi ludzi z którymi przeżyłam 6 lat, a z niektórymi 9 :(

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie ujęte! właśnie to zakończenie roku, te wakacje burzą też mój świat. muszę podjąć wiele ważnych decyzji, jeśli coś zrobię źle, wtedy moje życie nie bd miało przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
  14. haa ! uwielbiam ten obrazek, chociaż ja aż takiego szczęścia nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. ADA SKASOWALA BLOGA?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo... ja też byłam w szoku .

      Usuń
    2. http://coco-ada.blogspot.com/

      Usuń
  16. pierdolisz o ocenach że masz tyle sprawdzianów a właściwie miałas tylke sprawdzianów a potem chwalisz się gdzie tylko sie da jaką masz zajebista srednią gdzie tylko popadnie
    z drugiej perspektywy srednia srednią bo czytając twojego bolga i plotek na twój temat nie uważam zebys była poukładana dziewczyna tylko rozpustnica.... tak wiem plotką nie powinno się wierzyć ale chyba w liste osób z którymi sie całowałas jednak uwierzę
    ludzie postrzegaja Cię inaczej niż ty sama siebie i nie próbuj pisac jakichś mądrych sentencji na ten temat że masz w dupie co kto o tobie mówi tylko czasem też trzeba posłuchać innych tych z innego otoczenia dla samej siebie a nie odgrywac sie potem komentarzami albo postami o niezainteresowaniu takimi komentarzami bo wtedy pokazujesz właśnie że Cię to dotyka :) skąd wiesz co kryje się pod tymi wszystkimi komentarzami PIĘKNE ŚLICZNE JESTES PIĘKNA MASZ GDZIE SPAC po prostu ludzie chcą być uprzejmi czasem naprawdę nie wypada komentować twoich postów w taki sposób po poziom inteligęcji twojej osoby sięga podnóża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to!

      Usuń
    2. Nie chwalę się średnią , ale dużo osób o nią pytało więc napisałam tu, żeby nie odpowiadać każdemu z osobna:) Trudno- wierz we wszystkie plotki, ale myślę, że tobie osobiście by nie było miło gdyby ktoś tak robił:) Dla mnie liczy się zdanie najbliższych osób. Pozdrawiam !

      Usuń
  17. czytając twojego bloga wiem tylko tyle że kończysz gimnazjum a przypadkiem nie masz za wysokiego mniemania ? pozwolę sobie zacytować "Też macie tak, że wszelkie większe zmiany zaburzają wasz porządek ? Zaburzają to co sobie stworzyliśmy w naszych głowach- pewien schemat, którego mocno się trzymamy." Liceum to nie jest zmiana to jest dalszy etap życia szkoła ponadgimnazjalna nie jest tylko dla Ciebie przez to przechodzi cały świat i nikt nie promuje tego w ten sposób co ty. Masz w głowie schemat trzymaj się go bo nic się nie zmienia dostajesz tylko nową klasę plan lekcji i kazdego dnia pokonujesz nowa droge do szkoły a i oczywiste większy zakres materiału który trzeba przyswoić wydaje mi sie że to nie jest dużo. Pisząc o zahartowanym szkle mając nadziej że co ? bo nie wiem do czego się to odnosi nie pisz takich przemądrzałych tekstów nie umiejac sie nimi posługiwać. Nie w liceum sie nie rozpadniesz na prwno choć właściwie tak zmenelsz się tylko nie wiem czy bardziej sie da

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieźle... ale tak sobie jeszcze przeglądam. To wszystko zdecydowanie jest prawdą ! BRAWO ! :)

      Usuń
    2. Piszę to co uznaję za stosowne, jednym się to podoba, natomiast innym nie, takie życie. Dla mnie liceum jest pewną zmianą, bo są to również inni ludzie. Kończąc gimnazjum zostawiam wiele mi bliskich osób, chociażby wychowawczynię, z którą się bardzo zżyłam. Jeśli chodzi natomiast o zbyt wysokie mniemanie - Mama zawsze mówiła, aby nie kryć się po kątach tylko walczyć o swoje. Ja walczę o swoje - taka jest moja osobowość. Nigdy nie byłam cicha i "skromna" i nigdy nie będę :)

      Usuń
  18. dobre to na górze ! ale uważam że kiedyś byłas normalna może nie to że normalna ale bardziej taka poukładana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)