piątek, 1 czerwca 2012

Pożegnanie

Po paru razach przestawiania budzika i klikania w "drzemkę" w końcu musiałam wstać.  Po wszystkich obowiązkach jakie musiałam wykonać w dniu dzisiejszym udałyśmy się z Klaudią do Cajdlera. Ada wyjeżdża jutro z samego rana do Bułgarii i zostawia nas na długie dwa tygodnie. Mam nadzieję, że będziesz tam miała lepszą pogodę niż my obecnie.Od częstych zmian wysokości czerwonej kreseczki na termometrze całymi dniami boli mnie głowa, a kolejne tabletki, które w siebie wtykam mają nieciekawy skutek i wywołują bóle żołądka. Jak tu pogodzić jedno z drugim? Sen - racja , przecież ja ciągle śpię ale ostatnio po prostu szkoda mi na to dnia i jakoś będę musiała przetrwać  ciągłe nawroty bólu.
Dzisiaj mamy dzień dziecka, a więc życzę tym najmłodszym jak i najstarszym wszystkiego co najlepsze, bo przecież wszyscy jesteśmy czyimiś dziećmi. Ja właśnie czekam na moją mamę, aby pomóc jej w zakupach i pakowaniu się, a przy okazji może poszukamy fryzjera, który zrobi mi jakąś normalną fryzurę na bal, który zbliża się wieeeelkimi krokami. 
Jakieś stare wygrzebane. Póki co towarzyszy mi brak zdjęć ale to się zmieni w przeciągu najbliższego tygodnia, ponieważ mam już zaplanowane parę sesji, więc na pewno to nadrobię :)
Póki co mam do was ogromną prośbę

Biorę udział w konkursie organizowanym przez sklep internetowy ShowRoom i byłabym niezmiernie wdzięczna gdybyście tylko kliknęli w link, który podam niżej i nacisnęli słowo WOW!
Dla was to tylko chwila, a mi może pomóc wygrać konkurs. Liczę na moich czytelników i z góry wam dziękuję :)
http://www.shwrm.pl/c/667 - link do konkursu 

xoxo

15 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jak się na bal ubierzesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo interesujaca urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tobie także życzę wszystkiego dobrego, kliknęłam :)
    pogoda jest tragiczna, ja także źle ją znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. alee ty masz meegaa wlosyy <33

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jak zawsze!

    Zapraszam do obserwowania i komentowania no i oczywiście do korzystania z moich przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknięte WOW ;D

    zapraszam do obserwowania ;) http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś ładna ^^
    Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ladne zdjecie + polubilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno te 2 tygodnie szybko zlecą :)
    cudowne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcie^^
    miłej podróży;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zleci :) Masz boskie włosy!

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bez kolczyka ładniej Ci ;), wiem, że wolisz z kolczykiem, ale to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chyba wolę się bez kolczyka :) już go nie mam :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)