sobota, 30 czerwca 2012

Pobudka !

Pobudka dla wszystkich śpiochów. Dzisiaj oficjalnie rozpoczynamy wakacje !


Jeśli chodzi o wczorajszy dzień, to jak zwykle bywa na takich uroczystościach były i łzy szczęścia i łzy wzruszenia. Z niektórymi ludźmi żegnaliśmy się na zawsze, bo przecież przypadkowe  spotkanie na mieście i przelotne od niechcenia 'cześć' nie będzie można już wliczać do spotkań. Z niektórymi natomiast tylko na parę minut, bo większość już miała w planach skromną pizze, wyjście na spacer, a niektórzy hucznego grilla bądź imprezę. Gdy ja wróciłam z zakończenia i miałam chwilkę czasu na napisanie posta  to nie było internetu, co ostatnio się zdarza dość często.

Natomiast potem, gdy już się pojawił , ja musiałam wyjść.  Najzwyczajniej na świecie poniosły mnie wakacje za co przepraszać nie będę,bo chyba nikt wczorajszego dnia nie spędził w domu. Wracając do tematu- na początku wyszłyśmy z Klaudią i kolegami (z którymi jedziemy do Bułgarii) nad rzekę, potem spotkałyśmy się z dziewczynami ze szkoły, doszedł Bartek i jeszcze pare innych osób. Posiedzieliśmy tu i ówdzie no i nim się spostrzegłam było już po jedenastej. Zmęczone padłyśmy u mnie w pokoju na łóżku i obudziłyśmy się dzisiaj koło dziesiątej (nowe postanowienie-nie przespać wakacji)  
Dzisiaj balujemy u Ady i mamy dwa w jednym Lato z Boczkiem i Lato z Radiem(impreza organizowana przez  Tomaszów- koncerty itd. ) Mam jeszcze jedno pytanie - Nie uważacie, że nadużywam  nawiasów , haha ? 

Obecnie przydałaby mi się mocna kawa, pożywne śniadanie i dobra muzyka !

Udanego pierwszego dnia wakacji życzę  wszystkim 
xoxo

17 komentarzy:

  1. jakie ty masz piękne oczy. *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne oczy *.*
    fajne masz zdjęcia, i sukienke ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ślicznie wyglądałaś! pozdrawiam osoby,które siedziały wczoraj w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie klaudia ona nie ma paska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać mnie kawałek jak idę :P Mam pasek :)

      Usuń
  5. Założyłaś tę samą sukienkę co na egzaminy?! :o
    Co do jednego nie masz racji: ja siedziałam wczoraj w domu, jeśli chodzi o wyjścia z przyjaciółmi. O 18.00 wróciłam padnięta do domu po wszystkich zakończeniach roku. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. założyłam, co w tym złego :)?

      Usuń
  6. Śliczna sukienka. ;)
    Moim zdaniem nie nadużywasz nawiasów.
    No i wakacje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę ci udanych wakacji! :)
    śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  8. ;)) . Obserwujesz mój ? Ja zrobię to samo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądałaś Kochana! :):*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)