czwartek, 7 czerwca 2012

Piękni, młodzi, niewyspani

Tak jak sobie wyobrażałam bal był świetny. Pomimo tego, że przez pięć bitych godzin dogrywały nam rytmy disco polo ( przy, których tak ogólnie najlepiej się tańczy) było cudownie. Wytańczyłam się za wszystkie czasy chyba. Do dzisiaj jedyne co czuję to zakwasy w całym ciele i szum w głowie po głośnej muzyce. Nic więcej nie piszę, udaję się na dalszy wypoczynek, a was zostawiam ze zdjęciami.
Pola, Klaudia,Asia

My 


Ania

Ada


Pola i jej cudowna fryzura !:)

Klaudia, Kamila,Ania

Asia


Klaudia, Ada


Mati

Moja klasa (co jak co ale zatęskni mi się za wami )


kochana Kamila 

Adek


Michał

xoxo

60 komentarzy:

  1. Bartek i Ty ! wyglądaliście najlepiej! :D <3 Ile ty masz wzrostu ? : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* 164 ale szpilki dodały mi 13 cm hihi

      Usuń
  2. Jak przepięknie wyglądałaś ! <3 Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zabawa była! ; )
    Świetne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. od remisza bije blask zajebistości, K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ADA MISTRZ :3 na zdjęciu z Klaudią taki mały fail, ale czego się nie robi dla sławy:3

      pozdrawiam, Adelajda <3

      Usuń
  5. wybacz, ale jestes najbrzydsza. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. czy te szpilki są granatowe?

    OdpowiedzUsuń
  7. to Twój chłopak ? :O
    piękny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak piękny :3 XD

      zazdroszczę takiej przyjaźni ;)

      Usuń
  8. bardzo ładnie wyglądałaś, fajnie że bal się udał :) oby i mój był świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! cudownie wyglądałaś. :D
    ja mam za tydzień bal i mam bardzo podobną sukienkę do twojej tylko czerwoną :)
    po zdjęciach widać, że świetnie się bawiliście. : P
    wgl Bartek seksownie wygląda w garniturze xd szczęściaro : )
    a propos, nie jesteś z Bartkiem w klasie? :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bal był rzeczywiście świetny ;)
    Ty wyglądałaś cudownie z resztą jak zwykle ;*
    Mam małe pytanko gdzie byłaś u fryzjera? ;P

    P.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dość że pięknie wyglądałaś to jeszcze Twój partner, ammmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia a ty taka sliczna ^-^ Pola ma przesliczna fryzurke zgadzam sie z tym ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie robiłas kolczyka obok ust? bolało?:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koleżanka mi robiła, nie bolało

      Usuń
  14. ale cudownie wyglądałaś!
    cudo i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepsze przedostanie zdjęcie ! może to i przyjaźń ale fakt faktem strasznie z Bartkiem pasujecie do siebie ! nie znam Was ale po zdjęciach widać, że dobrze się dogadujecie ; ) świetnie wyglądałaś, skromnie i z klasą czyli dowód na to, że nie potrzebne są jakieś fajerwerki żeby powalić wyglądem, super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:) Żeby nie przesłodzić dodam, że się kłócimy :P

      Usuń
  16. 3 zdjecie on konca cudowne nogi Adki

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyżby studniówka ?:D 4 miesiące temu byłam z chłopakiem, powiem tak było świetnie :D.
    Fajny blog ;* czy miałabyś ochotę wziąć udział w giveaway u mnie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przystojnego masz chłopaka/kolegę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiego masz ślicznego chłopaka/partnera! :d Pasujecie do siebie!
    Zapraszam na nowy post! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że się świetnie bawiłaś. Bardzo ładnie wyglądałaś. Pasujecie do siebie z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe fotografie - będzie pamiątka, oj będzie! :)
    Jakaś Ty śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia. Widać, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, przeglądając te zdjęcia, myslalam ze to zdjęcia ze studniówki :) Ślicznie wyglądasz :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dopiero będę się tak bawić w następny piątek . Zazdroszczę i wyszłaś na fotkach świetnie! :D Świetny blog, warty polecenia. Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ile Bartek ma wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bylibyście piękna parą:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)