poniedziałek, 18 czerwca 2012

Outfit DIY / Film


Wczoraj wieczorem naszła mnie ochota na obejrzenie filmu, który już dawno temu poleciła mi Klaudia. Po dobrych dziesięciu minutach szukania go w internecie  udało się znaleźć i wersję z polskimi napisami. 

" Prawnik z Lincolna "- Mick Haller  to adwokat prowadzący praktykę w Los Angeles. Nie pracuje w  zwykłej kancelarii, a zamiast tego porusza się po mieście ze swoim kierowcą .. Jego klientela to kryminaliści małego i średniego kalibru. Mick wychodzi z założenia, że jedyny werdykt jaki go interesuje to uniewinnienie – dobrze zna swoich klientów i ich grzeszki, lecz przymyka na nie oko. W istocie najbardziej obawia się, że człowiek, którego broni będzie naprawdę niewinny.  Wygodne zasady Micka ulegną zmianie w trakcie współpracy z nowym klientem – młodym chłopakiem z bogatej rodziny, oskarżonym o pobicie dziewczyny do towarzystwa. Mick będzie musiał się zmierzyć z pewnymi zaniedbanymi sprawami z przeszłości i ponownie zdefiniować swój etyczny kodeks. Sprawa młodego klienta znacznie się skomplikuje i przybierze nieoczekiwany obrót.  


Z początku  opis filmu nie przypadł mi do gustu, lecz mimo to postanowiłam go obejrzeć i nie zawiodłam się na guście Klaudii. Film na miarę  kryminalistycznych książek Cobena jest ekscytujący, a akcja trwa do samego końca- ogółem rzecz biorąc film warty polecenia !


Jeśli chodzi o dzisiejszy wieczór to spędziłam go w miłym towarzystwie Ady, Damiana i co prawda przez chwilę ale Kasi.  Was pozostawiam z moim wieczornym outfitem na tą duchotę , który jest w stu procentach zrobiony przeze mnie  :) Dla nowo odwiedzających dodam, że w zakładce DIY można znaleźć instrukcję co do bluzki i spodenek. Enjoy !
Przepraszam za zdjęcie słabej jakości ale było robione na szybko przed wyjściem kamerką w komputerze. 

xoxo



30 komentarzy:

  1. Mega fajny napis ;DDD na koszulce ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam:)
    fajna koszulka^^

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, dobrze że mi przypomniałas o tym filmie, muszę go obejrzeć ! ;)
    jeeeej, ja chcę Twoją figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna koszulka :) chcem taką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna koszulka z przesłaniem ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszulka!:D
    Zapraszam,nowa notka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia naprawdę fajne, inspirujące;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dodawałam posty moim obserwatorom nie wyświetlało sie w pulpicie nawigacyjnym, że dodałam i to nie miało sensu po prostu dalej.. szukałam jak to naprawić, pisałam do pomocy ale niestety nic się nie dowiedziałam, no trudno, zacznę od nowa :)

    lubię twój styl ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. od niedawna dopiero oglądam Twojego bloga. Co to i gdzie jest ta zakładka DIV ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawo na blogu masz różne zakładki jak zdjęcia itd. i tam jest również takimi małymi literkami DIY - czyli zrób to sam.

      Usuń
  10. Widziałam zwiastun tego filmu . :)
    Ta koszulka jest boska. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie byłam na twoim blogu, także wybacz mi moje straty. c:
    Aktualnie nadrabiam zaległości. :D I jak zawsze podoba mi się twoje ubranie, no. Odczuwam nawet odrobinę zazdrości! :3 W ogóle, uwielbiam twój styl, jak dla mnie jest świeeetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. twoja kamerka i tak robi dobre zdjecia :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo czytając zapowiedź myślę, że film można spróbować obejrzeć;]
    Może być ciekawy;] A wiec daje do obserwujących by nie zapomnieć o nim;]
    A już u nas nowa notka "Maszynka do włosów nie tylko dla mężczyzn" !!! Tylko u nas sprawdzisz i zobaczysz krok po kroku nową technikę obinania końcówek !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze fajnie ci to wyszło, szkoda, że jestem za leniwa na takie zabawy ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. ta twoja kamerka i tak fajne zdjęcia robi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A którą wersję oglądałaś, z 2004 czy 2012? :D Polecam też książkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. ile ważysz?? szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutko ! Współczuję... Ja niedawno też tyle ważyłam, wyglądałam jak patyk i troszkę przytyłam :D Szczerze, myślę, że Tobie kilka kilogramów więcej by się przydało. Na pewno będziesz dalej śliczna, nic Ci nie zaszkodzi :)

      Usuń
    2. Ale ja jem non stop:) Nie odchudzam się, po prostu taka już moja budowa, aczkolwiek wszyscy twierdzą, że wyglądam ostatnio chudziej

      Usuń
    3. Skoro ludzie tak twierdzą, to znaczy, że coś jest na rzeczy, nieprawdaż?

      Usuń
  18. no rzeczywiście chuda jestes

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)