wtorek, 19 czerwca 2012

old, jeans dress

W zasadzie  mogłabym tu napisać co u mnie ale nic się nie zmieniło od ostatniego czasu - wielki bałagan, mętlik i milion myśli na minutę, ale nie o tym chciałam pisać. Z racji tego, że dawno nie dawałam typowo outfitowego posta, zrobię to dziś. W końcu to również po części blog modowy więc nie należy zaniedbywać tej jego części :)
Sukienkę, którą zobaczycie na zdjęciach poniżej kupiłam jakieś dwa lata temu w H&M. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i sama nie wiem czemu ale od tamtego czasu miałam ją na sobie góra cztery razy.  Z racji tego, że pogoda nam dopisuje, postanowiłam założyć ją kolejny raz. Wybrałyśmy się z Adą na krótki spacer z jej psem (Dodą) i przy okazji miałyśmy czas, aby w końcu zrobić jakieś zdjęcia. Enjoy !








A na koniec Ada i Doda  :):)

Zachęcam również do wzięcia udziału w konkursie  TU
xoxo

39 komentarzy:

  1. co ada ma za zegarek? sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. weź mi sprzedaj tę sukienkę. :) taka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakiem programie przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bez okularów :). Widzę, że mój apel odniósł skutek.

    Sukienka moim zdaniem bardzo ładna, ale ja tam się nie znam, :( chłopakiem jestem.

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, zegarek Ada ma świetny
    mmmm, pamietam jak robiłyście zdjęcia w tej sukience:) śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka i zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ;* Świetna sukienka, bardzo dobrze na tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ada jak zwykle tak samo ubrana.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest :)
    A doda urocza :)
    A Ada fajnie ubrana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz. Czapka świetna!!

    Zapraszam do mnie http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. SKĄD ADA MA ZEGAREK? AAAA CUDO!!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie kochana wyglądasz!
    sukieneczka rewela!

    OdpowiedzUsuń
  13. podróbka czapki zawsze spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje lepiej wydać 100 zł na czapkę zamiast przeznaczyć te pieniądze na coś ważniejszego, pozdrawiam !

      Usuń
    2. Nie wiem czy to podróbka, czy nie - nie znam się na full capach. Jednak zapłaciłam połowę taniej, a czapka ma być dla mnie tylko i wyłącznie dodatkiem do ubrań, a nie po to, aby się "lansić". Gdybym znalazła taką w lumpexie bez wahania bym ją wzięła! :)

      Usuń
    3. troche nie pasuje ci ten dodatek...

      Usuń
  14. Sukienka jest obłędna! A Ty wyglądasz w niej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powtórzę się ... sukienka jest rewelacyjna!
    pasuje do Twojej cery, no i podoba mi się naturalny look - bez makijażu!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, bez makijażu wyglądasz dużo lepiej ;) Naturalne piękno najlepsze ! :)

      Usuń
  16. Ooo, ładnie Ci też w takiej fryzurze. Też taką teraz uskuteczniam. I jak kozacko opalona Twoje bff :o !

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladasz bardzo fajnie :D
    swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  18. łoo jakie mega włosy masz :)
    ŚLiczna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ejo.. jak przyczepialaś dżety na spodenki ?( z wcześniejszych postów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwieki już mają takie "rogi" co się zagina :)

      Usuń
  20. Sukienka cudowna, ładnie na tobie leży. c:
    Aż mi głupio, że takie komplementy walę, ale ty we wszystkich wyglądasz dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka - fajny styl. Obserwuję Twojego bloga i zachęcam do obserwowania mojego - nowo otwartego :) Będę często wpadać. Pozdrawiam. Mocha. redakcjamocha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna sukinka ;)

    + to zapraszam na outfit ;)

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Ci ładnie bez makijażu, tak naturalnie i świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, byłaś u fryzjera? Super te nowe włoski!:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie lubię jeansowych sukienek. :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)