piątek, 22 czerwca 2012

o piątku, egzaminach i nocy

Już od samego rana atmosfera w szkole była dość napięta. Wszyscy z niecierpliwością czekali aż wychowawcy klas wręczą nam wyniki egzaminów gimnazjalnych.  Na trzeciej przerwie lekcyjnej znalazłyśmy i naszą panią.  Gdy powiedziała, że ma już wyniki kolana momentalnie się zaczęły uginać, żołądek przekręcać, a serce bić jak oszalałe ( przecież to zaważy na tym czy dostaniemy się do wybranych szkół) Dostałam karteczkę i przeczytałam...
Z wyniku egzaminów jestem średnio zadowolona. Najbardziej zawiodłam się na swojej wiedzy z języka polskiego, ponieważ napisałam go na tym samym poziomie co matematykę, która i tak jak na moje możliwości poszła mi całkiem nieźle. Najgorzej poszła mi część przyrodnicza tak jak się tego spodziewałam. Sreen'a wyników wstawię poniżej, a teraz przejdźmy do bardziej optymistycznych tematów.
Dzisiaj z Klaudią idziemy spać do Ady-muzyka, mecz, dobra zabawa, czyli zapowiada się bardzo ciekawa noc:)

Mrożona kawa, gorący prysznic i kierunek  Ada , czas oderwać się od rzeczywistości !

Moje wyniki. Jak już mówiłam nie jestem z nich zadowolona, mogło być lepiej aczkolwiek i tak nie jest tak źle. Wyliczając średnią zdobyłam 68/100 punktów. Gdy dodałam do siebie wszystkie dodatkowe punkty za osiągnięcia wyszło mi 133/200  punktów i mam nadzieję, że to wystarczy, abym mogła we wrześniu znaleźć się w klasie humanistyczno-filmowej 

Miłego Piątku życzę  wszystkim !

xoxo

32 komentarze:

  1. Nie było tak źle ;p
    Trzymam kciuki żebyś się dostała ;D
    Fajnego masz tego bloga, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ze 133 punktami na luzie się dostaniesz, nie masz się co martwić, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ok 135 pkt :) za oceny, pasek i egzaminy bo w konkursach to udzialu nie brałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się - nie jest źle. Pamiętaj, że dostajesz dodatkowe punkty za oceny, i nawet jeśli nie dostaniesz się za pierwszym razem to zawsze możesz starać się o przyjęcie w drugim terminie. :) Zazwyczaj w klasach jest parę wolnych miejsc nawet 31 sierpnia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym mieć już to z głowy i dostać się w pierwszym terminie 6 lipca :D

      Usuń
  6. fajnie być pewną siebie, ja mieszkam w Warszawie, chciałam iść do Batorego, u nas w gim połowa szkoły miala takie marzenie. ,sraliśmy' się za przeproszeniem ilością punktów, egzaminami itp. Ja wiedziałam, że mi źle poszło, czułam to, moje wyniki spr. po egzaminie nie zgadzały się z połową ,kujonów' mówie super, czeka mnie zawodówka. Wyniki wszyscy na możliwych 100 pkt. mieli 65 i w góre ostatni wynik przede mną 98, mówie, najlepsze osoby? co to jest. już obmyślam fakt jak to fajnie jest nie mieć możliwości napisania matury czyli zawodówka wita, aż tu nagle wych: ,, O jej wiktoria, ty masz 100 pkt'' wszyscy gały ja zbladłam i krzyczałam śmiałam się wszystko na raz. wiem jedno, zasłużyłam za to kucie przez całe gim po nocach, jestem gdzie jestem. pewnie tobie się uda

    OdpowiedzUsuń
  7. hejo.. jakie twoje łózko ma wymiary?, bo mam zamiar kupić nowe a nie wiem jak duze, wydaje mi sie, ze twoje jest chyba ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/S59874368/#/S59874368

      Usuń
  8. Będziesz oglądać mecz Niemcy-Grecja?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi po podliczeniu wszystkiego wyszło w sumie 155 pkt z rekrutacji. Ogólnie z egzaminów jestem zadowolona nie poszło mi źle,ale wiadomo, że zawsze może być lepiej. Teraz tylko najgorsze to czekanie do 5 lipca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no ładne wyniki, nie możesz narzekać. :D Miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A do jakiego liceum się wybierasz ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre wyniki :) Kocham tą kawkę :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie Twoje wyniki nie są złe, przecież zawsze mogło być gorzej. :) Nie ma się, co martwić na zapas. Myśl pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow gratuluje niezle wyniki :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne wyniki co ty chcesz :)
    gratuluję angielskiego :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne wyniki! Zapraszam na nowy post z wielką ilością zdjęć! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję wyników:)
    udanego wieczoru^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie narzekaj, uważam, że wyniki naprawdę niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie wyniki są naprawdę dobre :)
    Pamiętam jak rok temu sama to przezywałam, coś okropnego, ale ważne, że mamy to już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetne wyniki ;o

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobre wyniki ;) A jak liczyłaś oceny ? Tzn. ile punktów przy rekrutacji ma dana ocena ? Bo nas nic nauczyciele nie informowali ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13-5
      11-4
      tyle zna, bo tylko te mnie interesowały a dalej to nie wiem :P

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)