niedziela, 24 czerwca 2012

o książkach i filmach w dramatycznej postaci

             Ostatnio wspominałam wam, że obejrzałam pewien film z Bartkiem ( "Modlitwy za Bobby'ego"), wczoraj obejrzałam kolejny (" Nie opuszczaj mnie"). Poleciła mi go Karolina. Obydwa filmy to dramaty. Każdy ma jakieś przesłanie- pierwszy nawiązuje do homoseksualizmu i tego jak to może wpłynąć na człowieka, który nie jest akceptowany w swoim środowisku, natomiast drugi, co prawda dla mnie nie do końca zrozumiały do tej pory, ale niezwykły mówił o tym, aby doceniać chwile i nie czekać na coś co chcemy,aby się wydarzyło tylko działać tak, by to się po prostu stało.  Przepraszam za tak chaotyczne pisanie, ale to pewnie efekt tego, że jeszcze śpię (wstałam 10 minut temu).
              Jeśli chodzi natomiast o książki, otóż pewnie każdy kto czyta mojego bloga troszkę dłużej,wie, że  uwielbiam twórczość Harlana Cobena. Jego książki detektywistyczne/kryminalistyczne, jak kto woli to nazwać, są dla mnie niesamowite ! Niedługo skończę całą serię. W ostatnim tygodniu przeczytałam kolejne dwie, a mianowicie "Błękitna Krew" oraz "Krótka Piłka".  Obydwie wciągnęły mnie tak bardzo, że przeczytałam każdą z nich w ciągu paru godzin lekcyjnych. Nie będę tu pisać o czym są, przekonajcie się sami :) !
           

                    

Byłabym wdzięczna gdybyście klikali w banery  po lewej stronie bloga, z góry dziękuję !:)

xoxo

19 komentarzy:

  1. Noo ciekawie opisane . Może być ciekawe . ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam ani nie oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie opuszczaj mnie jest cudowny !
    po obejrzeniu go kilka miesięcy temu siedziałam przed monitorem jak wryta .
    a Coben (błękitna krew)leży obok na biurku i zabrać za niego się nie mogę :)

    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zabieraj się szybko, bo warto !:)

      Usuń
  4. O, lubię dramaty, w ogóle uwielbiam oglądać filmy ale nigdy nie mam czasu. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytuję książek ;d Nie mam czasu.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba gdzieś te książki widziałammm ;) ale gdzie nie pamiętam ^^ ja teraz aktualnie czytam "Pomiędzy" ale kocham książki <3 nie mogę bez nich żyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tych tytułów.Może na któryś się skuszę:D
    U mnie nowa notka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za dramtami, aczkolwiek może skuszę się na obejrzenie tych filmów ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytałam , nie oglądałam .. ale ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba widizlam te ksiazki w swoim domu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. cześć! z góry przepraszam za spam, ale dopiero co otworzyłam bloga i chciałabym go jakoś rozpowszechnić. jeśli interesujesz się modą to serdecznie zapraszam :) www.followtheirstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Do książek dorwę się może jeszcze w tym miesiącu? Mam ochotę na jakiegoś kryminałka ;)
    A filmy wydają się ciekawe wiec też chyba obejrzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio przeczytalam ksiazke Nie opuszczaj mnie, na ktorej podstawie zostal nagrany ten film i rowniez przynzam ze jest dosc niezrozumiala ale jednoczesnie bardzo wciagajaca i bardzo polecam ksiazke (niestety nie ogladalam filmu wiec nie mam porownania)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)