środa, 27 czerwca 2012

Nowości w szafie

O jedenastej wyszłam z domu, poszłam na próbę, posiedziałam z Kacprem na mieście, angielski i na koniec dnia wieczór spędzony u Ady razem z Klaudią.  Jestem niesamowicie zmęczona, a jutro od samego rana czekają mnie kolejne próby, ale nie o tym chciałam pisać. Odnośnie nowości w szafie, nie ma ich tak dużo. Z racji tego, że w Focusie nie ma wszystkich sklepów jeszcze przed samą Bułgarią muszę wybrać się do Łodzi. Mimo tego z moich nowych nabytków jestem bardzo zadowolona :)
Full cap zakupiony w H&M poszukiwałam już od dawna, aż w końcu udało mi się znaleźć w miarę przystępnej cenie. To idealne rozwiązanie na duże słońce za granicą  :)

Okulary ala Lenonki to była kolejna rzecz w mojej liście "must have" na lato i je również udało mi się zdobyć ale w New Yorkerze  

New Yorker

Sukienka H&M - w rzeczywistości neonowo różowa. Niestety światło, a raczej jego brak nie dopisywało. 

xoxo

41 komentarzy:

  1. bluzka , sukienka, okulary, full cap ♥
    świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka :*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  3. ile dalas za czapke?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest śliczna i te okularki *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta koszulka z NY ! miałam ją kupić :D na wakacje okulary i czapka to najważniejsze od razu po bikini :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest cieniowana? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyyyy... nie czaje cie: jak sumkienka może byc cieniowana , przeciez to nie włosy zeby je cieniowac , naprawde czasem trzeba pomyślec zanim sie głupote napisze :(

      Usuń
    2. hahaha właśnie.. cieniowana sukienka.. może była podcinana?

      Usuń
    3. Koleżance chodziło zapewne o zmianę odcienia koloru na długości sukienki. Można to przetłumaczyć jako cieniowanie z ang. Shading. Tutaj zapewne ten efekt wywołany jest grą światła - sukienka jest jaśniejsza poniżej linii biustu :) Boże jestem chłopakiem, nie interesuję się tym a to zauważyłem. No ale skoro wolicie myśleć na skróty...

      Usuń
    4. No dokładnie. Ludzie, myślcie trochę.

      Usuń
    5. dokładnie:) Cieniowanie na ubraniach, a cieniowanie włosów to dwie różne rzeczy:)

      Usuń
    6. Jesteś chłopakiem i tak znasz sie na sukienkach..... troche to gejowe;O

      Usuń
    7. Nie znam się, po prostu miałem rację. Zazwyczaj mam rację :). Zauważyłem cień na sukience spowodowany zapewne słabo przepuszczającym światło kloszem na żarówce i domyśliłem się o co chodzi.

      Z drugiej strony faktycznie trochę to gejowe :<

      Usuń
  7. Ooo dobre nabytki, nie powiem że nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdrocha, że będziesz do Bułgarii!:D czapa najlepsza! też mam zamiar taką kupić!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo ładne. Najlepsze okulary, też planują coś podobnego zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super czapa.! Próbuje tez taką kupić ale mi coś nie wychodzi ;p
    Świetnie wyglądasz!!

    Zapraszam do mnie nowy post http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ta sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny t-shirt z New Yorker'a <3

    OdpowiedzUsuń
  14. okulary i full cap świetne. muszę ich poszukać. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie takie czapy pasują. :) Okulary też fajne. A najbardziej podoba mi się t-shirt. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. FOCUS JEST NAJLEPSZY. BIJAAAACZ <3
    Ostatnio jestem tam codziennie, bo nie mam co robić. c: Żałuj, że nie było cię wczoraj na Flash Mobie, ruchome schody zepsuliśmy jejejjeje. :D
    Sukienka boska, tak jak cała reszta. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy jedziesz do Bułgarii? :P

    OdpowiedzUsuń
  18. ta koszulka z New Yorkera musze tez miec ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  19. ile dalas za lenonki ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)