sobota, 2 czerwca 2012

Neony

Neony-modne już od roku coraz bardziej zadziwiają i szokują, a ludzie wynajdują coraz to nowsze i nowsze rzeczy z nimi związane. Możemy już spotkać ubrania, lakiery, dodatki, samochody. Wszystko co możliwe.  Ja jako osoba uwielbiająca awangardę i zabawę z kolorami nie mogę się odpędzić od neonów. Pomimo tego, że są one już chyba wszędzie, nie mam ich dosyć. Oto drobne nowości, które pojawiły się u mnie w neonowych kolorach .
Neon żółć, pomarańcz i róż 

nerdy nonowo żółte, uwielbiam

chustko-szalik neonowo różowy - jeszcze nie wiem co z nim zrobię ale coś zrobię na pewno ^^

Ogółem rzecz biorąc to nic się dzisiaj nie działo.Wstałam, zjadłam i poszłam znowu spać.  Potem przyszedł Bartek i zrobiliśmy sobie pięciogodzinny seans filmowo-telewizyjny. Film Grave Encounters ponoć na faktach był niezły , no całkiem niezły w sumie. Burlesque puszczane w przerwie na reklamy programu X-factor również. Fajnie, że Dawid wygrał .Dobry ziomek z niego jest. Ogółem rzecz biorąc zastanawiam się co by tu porobić jutro ale jakoś nic szczególnego mi nie przychodzi do głowy. Zapewne będę ustalać z mamą cały tydzień kiedy jej nie będzie no i się żegnać no i się nudzić no i seriale oglądać. Pierwszy leniwy weekend od dwóch miesięcy może się przydarzyć ale i tak wolę robić coś niż nic. Kończąc wypoconym tekstem bez ładu i składu żegnam się wami :) 



Ano i jeszcze prośba  
Biorę udział w konkursie organizowanym przez sklep internetowy ShowRoom i byłabym niezmiernie wdzięczna gdybyście tylko kliknęli w link, który podam niżej i nacisnęli słowo WOW!
Dla was to tylko chwila, a mi może pomóc wygrać konkurs. Liczę na moich czytelników i z góry wam dziękuję :)
http://www.shwrm.pl/c/667 - link do konkursu 

 xoxo

34 komentarze:

  1. Super okulary:)

    Zapraszam do obserwowania http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz ;]

    Lakiery super kolorki,

    oBSERWUJĘ i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te sezonowe neony <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolory lakierów i okulary^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te okulary i lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niekorzystne zdjęcia,jeśli chodzi o Bartka

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary i lakiery, świetnie to wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolaż ze zdjeć jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lepiej wygladasz w swoich naturalnych wlosach, w tym blondzie tak bezplciowo, bez wyrazu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje naturalne wiecznie wyglądały na przetłuszczone. Może kiedyś do nich powrócę, myślę też nad rudym ale dzięki za opinię.

      Usuń
    2. W rudych by ci było super:)

      Usuń
    3. blond najlepszy

      Usuń
    4. zobaczymy, to są na razie odległe plany :P

      Usuń
  10. Świetny blog , zdjęcia boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w szafie też jest trochę neonów. :) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kolory lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetle lakiery, chyba skuszę się na jakiś
    planowałam jakiś miętowy, błękitny, ale chyba dorzucę jeszcze ten pomarańcz <3
    Pozdrawiam, bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w jakim programie przerabiasz zdjęcia??????????? jak robisz te super kolory jak na 1 zdjęciu a jak te napisy np. love jak na 2 zdjęciu???? :DDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na różnych stronach internetowych :) i w photo scape wystarczy zrobić znak wodny, tak to się bodajże nazywa

      Usuń
    2. a różnych stronach internetowych, a konkretniej??? ;)))))))))))

      Usuń
  15. neony ♥ ładnie razem wyglądacie ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham neony. Przywołują najpiękniejsze wspomnienia w moim życiu. Neon night w Łodzi. :D
    Jednak wolę je oglądać na kimś innym, sama raczej nie zakładam :3

    OdpowiedzUsuń
  17. moje kochane neonki !<3 jestem miłośniczką

    OdpowiedzUsuń
  18. lakiery idealne do zrobienia ombre nails ;D

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)