środa, 13 czerwca 2012

najgorzej

'Najgorzej' -słowo wypowiadane przeze mnie średnio dwa razy w jednym zdaniu, czasem może nawet częściej. Piszę o tym, bo dzisiaj to słowo idealnie wpasowało się w dzień. Najgorszy dzień jaki można sobie wymarzyć jest dziś. Wszystko mnie irytuje, a zwłaszcza nauczyciele w mojej szkole. Zawistne hieny żerujące na naszych słabościach z każdym dniem denerwują nas coraz bardziej. Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że nauczyciele nie mają własnego życia ?
Mimo mojego grobowego humoru, słowa dotrzymuję i wstawiam zdjęcia z moimi nowościami w szafie :)
1. Różowe trampki- Converse
Prezent od mamy, oczywiście kupione converse w Turcji to podróbki, aczkolwiek całkiem udane :) 

Od jakiś dwóch miesięcy po mojej głowie chodziły wszystkim powszechnie znane czeszki. Buty wracają do łask co jakieś dwa lata. Z racji tego, że już szczerze znudziły mi się oxwordy, postanowiłam je kupić. Na moje nieszczęście nigdzie nie mogłam ich znaleźć, aż tu nagle jak grom z jasnego nieba zaczęły się pojawiać w każdym sklepie. Mam już pomysł na outfit z nimi, ale to jak zrobi się cieplej :)

Wielkimi krokami zbliża się lato. Poszukiwałam niebanalnego kostiumu, lecz żaden nie powalił mnie na kolana. Proste wzory, gładkie, bez żadnych dodatków kostiumy, nie przyciągały uwagi. Za to te, które były jej warte odrzucały swoją kosmiczną ceną. W końcu znalazłam idealny kostium dla mnie w idealnej cenie i to w sklepie, który mijam praktycznie codziennie,a nigdy do niego nie wchodzę. Mowa o butiku :)
*

I zdjęcia z naszego wczorajszego wypadu :)

xoxo

28 komentarzy:

  1. Znalazłam takie piękne Conversy, ale środków na razie brak . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to podróbki? :O trudno uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście musisz mieć niezbyt udanych nauczycieli, ja swoich uwielbiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. A my uwielbiamy Twojego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czasami odnoszę wrażenie, że nauczyciele nie mają własnego życia ;p Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też trochę zbierałam , ale oczywiście braciszkowi trzeba pożyczyć .

    OdpowiedzUsuń
  7. ile twoja mama dała za conversy,jeśli mogę wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam podróbki, ważne że są wygodne i ładnie wyglądają :D Widać , że wypad się udał :D Natomiast ja zapraszam na konkurs na moim blogu! Do wygrania świetny film na DVD - byłoby mi miło, gdybyś zdecydowała się na udział! :)) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam, że nauczyciele nie mają własnego życia. Jeszcze te ich gadki, że oni mają zawalają weekendy, by sprawdzać nam klasówki. Albo, że powinniśmy siedzieć w domu i się uczyć -.-
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm,czeszki! a co do twojego posta to ahhh, szkoda gadać, u nas jest to samo, na szczęście ja już poprawiłam wszystko, ale co było tydzień temu i wcześnie to brak słów :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te conversy ;P Hmm czytałam ostatni post o włosach, powiem ci, że ślicznie wyglądasz bez grzywki, z wyprostowanymi włosami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stare dobre czeszki przegoniłam w nich całą podstawówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja myślałam,, że to są oryginały :D

    OdpowiedzUsuń
  14. różowe Conversy - must have! :) nawet jeśli podróbki ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Converse - chcę je mieć w swojej szafie!! Już tak długo się na nie czaje, że chyba w końcu muszę je kupić. :D

    A te czeszki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy to ognisko (na ostatnich zdjęciach) czy tylko mi się wydaje? ;> :> Nie martw się- po gorszym dniu przyjdzie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe te trampki heh ;)

    Zapraszam http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba to zależy od nauczyciela, bo nie wszyscy są tacy :)
    świetne rzeczy *.....*

    OdpowiedzUsuń
  19. Conversy nie wyglądają na podróbki, czyli są dobrze podrobione. ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. nie widać,że to podróbka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny wpis:) zresztą jak większość Twoich:) conversy jak najbardziej na tak;)dobra podróba nie jest zła;)ale nie będę gratulowała butów, tylko tego co ważniejsze czyli znajomych!!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)