czwartek, 21 czerwca 2012

Maraton Time

Okres kiedy to codziennie z Adą  wychodzimy (tj. od Niedzieli) już do końca wakacji nazwałyśmy maraton time (nie wgłębiajmy się w szczegóły ) Wczorajszy wieczór spędziłyśmy u niej w towarzystwie kolegów i dobrej muzyki.  Dzisiaj oczywiście przez fakt, że późno wróciłam do domu, zaspałam na pierwszą lekcję. Zresztą teraz to już nie ważne, bo oceny mam wystawione. Ostatni rok w gimnazjum kończę ze średnią 4,83 i jestem niesamowicie zadowolona, ponieważ załapałam się na czerwony pasek.  W zasadzie  gdyby mi się chciało, mogłam mieć 5,0 ale brak chęci do dalszej edukacji przeważył.

Dzisiaj przyszedł do mnie Bartek i obejrzeliśmy świetny film (o tym jutro jeśli nie zapomnę) no i następnie czekała mnie miła niespodzianka, ponieważ Klaudia w końcu wróciła z Egiptu. Z racji tego, że dzieli nas odległość pięciu domów, znalazłam się u niej w dwie minuty. Chwilę pogadałyśmy, wróciłam do domu i mam zamiar dzisiaj u niej spać! 

Wiecie, że ponoć gdy chce się uporządkować swoje życie zaczyna się od sprzątania szafy ? Ja właśnie to robię, dlatego też was zostawiam ze zdjęciami robionymi na szybko wczoraj, a sama idę zmagać się ze stertą ubrań:) Enjoy !






xoxo

32 komentarze:

  1. Miłej zabawy życzę :33
    o, i zaciekawiłaś mnie tym filmem, więc czekam na rozwinięcie tej myśli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tez by sie przydalo uporzadkowac szafe :P
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję takiej średniej^^
    fajne zdjęcia:)
    udanej zabawy życzę;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    gratulacje średniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. a kónia znasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Paek masz to najlepiej :D swietne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale chudy brzuch oo;
    ja też jestem w trzeciej klasie gimbazjalnej, średnia 3,6 ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. to dobrze, że masz taką srednią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. to zdjęcie z tym chłopakiem u góry jest dziwne xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, wyglądacie jakbyście tego chłopaka zaraz miały yhmmmm....

      Usuń
    2. haha ! no faktycznie . looool . :D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  10. Hmm... Jeśli jesteś zadowolona ze średniej to dobrze, ale spodziewałem się po Tobie czegoś lepszego . : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady,6.0 od razu! :o Taka też jest bardzo dobra :)
      Traczyk:)

      Usuń
    2. zdolna bym była mieć nawet powyżej 5,0 ale zawaliłam pierwszy semestr dlatego teraz było mi ciężko :) (wtedy jeszcze tańczyłam )

      Usuń
  11. Masz już ciuszki na zakonczenie roku szkolnego? Mogłabyś pokazac swoje albo jakies w podobie inspiracje. Może poddasz mi jakiś pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się dodać notkę z inspiracjami ale sama na razie nic nie mam :)

      Usuń
  12. zdjęcie brzucha jest żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  13. spodenki ady- standart

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Zrobiłabyś notkę o swoich rysunkach ? Kiedys widziałam na blogu twojego ''czarnego łabędzia'' :) Moze pokazałabyś parę swoich prac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się :) jak je znajdę ale to nic niezwykłego :P

      Usuń
  15. gratuluję czerwonego paska !! :)
    jejku jaki ty masz cudny brzuch :O

    OdpowiedzUsuń
  16. coo, jaką Ty masz średnią.. to nie fear w normalnych gimnazjach o wieele łatwiej o taką.
    A co do tatuażu to w realu jest strasznie beznadziejny ale to nie moja skóra, bk :p

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :)
    gratuluję świadectwa z paskiem :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)