niedziela, 10 czerwca 2012

Last day !

Zostałam obudzona przed godziną  dziesiątą przez tatę,wiadomością, że właśnie wraca z Kubą. Super -pomyślałam, więc teraz mijają ostatnie chwile kiedy to mogę nacieszyć się samotnością. Jeszcze tylko zrobię sobie tosty,kawę i mogę pisać.Okej chyba wszystko gotowe. W rytmach dubstep'u wstałam i stwierdziłam, że należy dzisiejszy dzień spędzić bardziej produktywnie niż zwykle. Zaraz posprzątam w sypialni mamy, gdzie spałam przez cały tydzień ze względu na to nieziemsko wygodne  łóżko :3 Potem obiad u babci z tatą i Kubą, a no i umówiłam się z Bartkiem. Może uda nam się wymyślić coś innego niż siedzenie u mnie. W najgorszym wypadku może nam strzelić do głowy jakiś głupi pomysł jak wycieczka rowerowa w nocy. Wieczorem natomiast musimy zrobić projekt z Klaudią na rosyjski. Właśnie projekt ! Zupełnie bym zapomniała! Jak zrobić projekt po rosyjsku, gdy się nie umie rosyjskiego ? Jakieś pomysły ?

*
A teraz z innej beczki . Chciałam wam bardzo gorąco polecić sklep internetowy oasap.com. Sklep w swoim asortymencie ma mnóstwo świetnych rzeczy w całkiem niezłych cenach. Poniżej kilka z nich :

Petal Edged Pleated Flouncing Sleeve Mini Dress


Long Black Sexy Slit Detail Chiffon Skirt

Print Elastic Waist Skinny Leggings

Spikes Detailed Round-toe Horsehair Flats
Zapraszam do klikania w baner po prawej stronie bloga!

xoxo

26 komentarzy:

  1. Ja też dzisiaj zamierzam spędzić dzień bardzo produktywnie dzień - zobaczymy co z tego wyjdzie. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. tak,w oasap mają świetne rzeczy^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Długi weekend był stanowczo za krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, powodzenia przy projekcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardziej produktywnie? popieram!! :) zakupy w galerii handlowej są produktywne prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ostatnia niedziela? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, mam pytanko ;) jak robisz na zdjęciach takie jakby kolorowe ''paski'' np po prawej stronie jak to zdjęcie Klaudii i Ady z balu, lub Matiego ? Byłabym bardzo wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. photoscape, picasa i różne strony internetowe :)

      Usuń
  8. ja chcę Cię na sesję, ślicznotko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, szczęściara że sama w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiejszy dzień cały przeleniuchowałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Te ostatnie buty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ;*. Bardzo ładnie wyglądasz, masz cudowną sukienkę:).
    Obserwujemy się?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem chłopakiem i mogę się mylić, ale to chyba spódniczka a nie sukienka :)

      Usuń
  13. http://www.photoblog.pl/liljan/68678715 co to ? : o
    hahaa<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka tam ja lata świetlne temu hahahahahahhaha

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)