czwartek, 28 czerwca 2012

KONIEC

Dzisiejszy dzień nie należał do lekkich.  Po pięciu godzinach prób, szybko ruszyłam w drogę do fryzjera(tak, w końcu pozbyłam się odrostów), następnie od razu na zakończenie roku na prywatnym angielskim i razem z Bartkiem wybraliśmy się również na koniec roku szkolnego w Cantinero. Miło było popatrzeć jak ludzie, z którymi spędziło się połowę życia tańczą, aczkolwiek nie żałuję, że odeszłam i sama się sobie dziwie, że taka myśl mi się nie nasunęła, gdy tam byliśmy.
Jutro natomiast będzie chyba już długo wyczekiwany dzień- dzień rozpoczęcia błogiego wypoczynku. Na samą myśl, że jutro kończę gimnazjum żołądek przekręca mi się do góry nogami. Czy ja w ogóle dzisiaj w nocy zasnę?  Może być ciężko..
Sama idę napić się uspokajającej meliski, a was zostawiam ze zdjęciami, bodajże z wtorku.

kochany

Effy

Pola

Na zdjęciu widać jak śpiewam-niestety mój talent piosenkarski jeszcze się nie ujawnił, aczkolwiek żywię głęboką nadzieję, że kiedyś moje struny głosowe zaczną wydawać anielskie dźwięki 'ala'  Beyonce haha


Bluzka-Zara
Spodenki-? 
buty- Converse

21 komentarzy:

  1. effy taka trochę ......................
    /effy remisz

    ps nie było lepszego,nie?-.-

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony kolor conversów ♥
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma czym się stresować kochana ;) Osobiście bardziej podoba mi się w liceum ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na zakończeniu ;p
    Ja wczoraj ryczałam jak bóbr... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby gdzie masz tą "Effy"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś problem?:3
      /effy

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz :D
    też właśnie skończyłam gimnazjum ...

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem w 3 gim. a raczej byłam bo już wczoraj miałam zakończenie. ciężko było. no ale wszystko się kiedyś zaczyna i kończy, trzeba się z tym pogodzić i iść dalej (:

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne są te trampki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ;) ojj tam a'la Beyonce, ja sądzę, ze nawet Celine Dion głos ci się niedługo objawi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy widzę ciebie i Bartka zadaję sobie to pytanie "czemu wy nie jesteście razem ?" Pasujecie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęściara, ciesz się teraz dwoma miesiącami wolności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bez urazy , ale Ada Remisz nie wygląda jak Effy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga,czemu kłamałaś:O /effy

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)