sobota, 23 czerwca 2012

Friday night Part II

Starałam się znaleźć jedno słowo, które mogłoby określić wczorajszą noc, lecz takiego nie znalazłam, dlatego po prostu przemilczę to. Ady mieszkanie, Niebrów, pełen emocji mecz Niemcy-Grecja, ponownie Ady mieszkanie, piosenka Rollercoaster lecąca w kółko i w kółko i znowu... Autobus o świcie, dom Klaudii no i w końcu cudowna cisza, cudowne łóżko i sen. Po dwudziestu dwóch godzinach na nogach w końcu o szóstej rano było nam dane zasnąć, Myślę, że te pięć godzin snu u Klaudii były niewystarczające i przyprawiły mnie o ból głowy. Idę spać, dobranoc.







xoxo

41 komentarzy:

  1. ślicznie przerobione zdjęcia :D
    W jakim programie je przerabiasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej! Czemu jesteś taka ładna? :) Bardzo zwariowane zdjęcia co się równa pozytywnym nastrojem. podoba mi się :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcie z sałatką. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak często pijesz alkohol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto powiedział, że piję ? :)

      Usuń
    2. no Kinga przyznaj się ;D

      Usuń
  5. Świetną masz tę bluzkę! :) Mecz rzeczywiście był emocjonujący;P
    Czasem nie warto iść spać, bo jest gorzej, niż przed snem! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;d;d Ja dzisiaj także będę około 20 godzin na nogach, ale cóż uroki soboty i dobrej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. głowa w bok, zamknięte oczy- nowa poza ady do zdjęć, brawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. czadlotooooowooo ♡
    Przerabiasz zdjęcia ? Jaki program :D ?

    OdpowiedzUsuń
  10. w jakim programie przerabiasz te zdjęcia ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rollercoaster jest tez spiewany u mnie w klasie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo widze, że melanż! Zajebiste jesteście dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie wieczory jak Twój :)
    uwielbiam też Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie przerabiasz zdjęcia???????????? powiedz proszee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głównie to w photoscape i picasie

      Usuń
    2. ale co ty tam robisz? jak to? te kolory i wgl. w co wchodzisz?????????

      Usuń
    3. no to biorę różne światła z google, wchodzę w picase i w kolarzu znak wodny i się nakładają :)

      Usuń
  15. gdzie kupiłaś ten naszyjnik z wąsami???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była bransoletka, dostałam od taty ale przerobiłam na naszyjnik :)

      Usuń
  16. napisze ci poezją : twe oczy sa jak maki rosnące pod brzozą,twe włosy lsnia jak kamien z bałtyku po przypływie. Ps lubi pisac wiersze , przyjaciele mówia ze mam lekka ręrę do tego :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi się zdaje, że to nie pasuje do Kingi.. chociaż ciekawe :D

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo ładnie napisane aczkolwiek zgadzam się z tym, że chyba do mnie nie pasuje :)

      Usuń
  17. co robilyscie na niebrowie? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja ci zazdroszcze tych zdjęć ! ;D
    próbowałam obrabiać w photoscape ale nie umiem znalezc takich opcji , help ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne robisz te zdjęcia... ^^ w czym je przerabiasz?

    OdpowiedzUsuń
  20. często sie calujecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no 10 razy dziennie czasem nawet więcej

      Usuń
  21. jesteś prześliczna *.*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)