piątek, 15 czerwca 2012

Euro 2012

Dzisiaj w mojej szkole  odbył się zaległy dzień dziecka (przełożyli go ze względu na deszczową pogodę, która była 01.06) Każda klasa losowała kraj, który miała reprezentować. Odbyły się rozgrywki Euro 2012 , stoiska kulinarne, konkurs kibica i na plakat. Ja oczywiście  zaspałam na to i cały spędzony czas na boisku chodziłam jak potłuczona. Gdy wróciłam posprzątałam w domku, poszłam spać, przyszedł Bartek i niedawno zostawił mnie samą, ale tylko na chwile,bo zaraz tu będzie Nina ! Na razie nie mamy żadnych konkretnych planów na weekend ale pewnie coś wymyślimy :)
Was zostawiam ze zdjęciami i filmikiem z dziś !
Michał

Bartek 

widać jaka jestem zaspana haha 

Pola


I filmik sklejany na szybko hahaha 

xoxo

39 komentarzy:

  1. jej, tęsknię za tym moim gimnazjum <3 pewnie świetnie się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego bartek nie gra w piłke ? ps jest on homo czy bi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha :O

      Usuń
    2. czy ktoś mi może udzielić odpowiedzi?

      Usuń
    3. A może przypadkiem hetero?

      Usuń
    4. a może.. no Kinga, jak to jest?

      Usuń
    5. ja myślę,że majewska,remisz,głogowska i szymczyk. to jest odpowiedź na pytanie.

      on ma kochanki,więc kurwa jak ma być hetero XD? myślę,że jarają go kobiety i dlatego jest gejem

      pozdrawiam,Adzia

      Usuń
    6. smiem się nie zgodzić, iż sądzę, że Bartek jest kryptohetero. On musi fanki jakoś zdobywać.

      Usuń
    7. Lecz tak naprawdę woli mieć fanów, sam się pogubiłem.
      Kryptogej jednak.

      Usuń
    8. W niezrozumialy dla mnie sposob piosenka z one direction mi do niego pasuje xd

      Usuń
    9. Skończyliście ? -.-

      Usuń
    10. ja pierdole,ale wy jesteście pojebani XD co ta zazdrość robi z ludźmi...

      Usuń
    11. no, ale Kinga, jaki jest w końcu ten Bartek? lubi chłopaków, dziewczyny czy kogoś innego może?

      Usuń
    12. Ogarnijcie już, normalny chłopak hetero z niego. Znacie go? Nie, więc nie znajdujcie sobie osoby do tępienia.

      A nawet jeśli byłby homo/bi , w co wątpię, nic wam do tego.

      Usuń
    13. Ktoś mądry tu pisze. Ktosiu podziwiam za te słowa :)

      Usuń
    14. Po prostu prosta, tolerancyjna osóbka :D

      Usuń
    15. Bartek jest ziemniakiem.

      Usuń
    16. BOŻE, JAK ŚMIESZNIE:) powiedzcie mu to w twarz, a nie anonimowo

      Usuń
  3. lubisz One Direction ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne atrakcje na dzien dziecka :) musialo byc zabawnie ;) dobrze, ze nie bywasz zbyt dlugo sama :D Buziak, zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie w szkole nie chcę takich rzeczy zrobić (:

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny film :d
    słuchasz One Direction? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia i super filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. siema, kiedyś w jakieś notce pisałaś o piosence biebera, że będzie hicior na te wakacje, jak w ubiegłym roku danza.. ale nie wiem o jaką piosenkę chodzi nie mogę znaleźć notki. PomożesZ? A jaki jest konkretnie tytył tej piosenki z filmku? tej notki? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Far East Movement - Live My Life ft. Justin Bieber chyba o tą mi chodziło : )
      W filmiku leci What makes you beautiful - One direction

      Usuń
  9. swietne zdjecia :D
    :)
    Obserwuję i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Bartek wygląda na przystojnego chłopaka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on nie wygląda, on nim jest ! ;)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)