niedziela, 3 czerwca 2012

eskapizm

Eskapizm- ucieczka od życia i problemów. Dokładnie o tym myślałam mówiąc "A co mi tam zrobię sobie leniwy weekend" Przyrzekam wszem i wobec, że nigdy więcej tego nie zrobię. Tak jak nudziłam się dzisiaj chyba nigdy się nie nudziłam. Nie zrobiłam nic, kompletnie nic. Moja egzystencja straciła dzisiaj sens. Ale wiecie co ? Jutro mama i Rafał wylatują gdzieś , no bodajże do Turcji ale wszystkim mówię, że do Grecji,bo wiecznie mi się to myli. Kuba choruje sobie grzecznie u taty za Warszawą , a ja ? Co ja. Ja wstaje rano i nie słyszę nic, żadnych narzekać, kłótni, rozkazów. To będzie cuuudowny tydzień, który oczekiwałam od dawna. Do środy jestem zawalona nauką i innymi obowiązkami. W środę bal. W Czwartek jak pogoda dopisze to czeka mnie sesja, w piątek przyjeżdża do mnie na cały weekend N. więc pewnie coś wymyślimy z dziewczynami a no i potem mama wraca w Poniedziałek w nocy. Idealnie.
Mama zabiera mi  aparat. Może ponudzę was w tym tygodniu cudownymi zdjęciami, genialnej jakości z mojego 3-pikselowego aparatu w telefonie. Co wy na to ?
moje me gusta, bodajże na religii

Tak mi też się zdarza robić sweet focie 

technika  ? 

epickie zdjęcie z imprezy podczas, której zalało nam dom :)

Tak spędzamy przerwy w trójce

Dwa outfity: 
bluzka z orzełkiem -ptak 
bluza-Cubus (szafa Klaudii) 
spodnie- kappahl
legi-sh 
buty-allegro.pl 

xoxo 

31 komentarzy:

  1. To fajnie masz też bym tak chciała !

    Wiesz co ? Podziwiam cię *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. haha o nie wierzę,że wstawiłaś to zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli ze jestes sama na chacie przez tydzien?? Nie boisz się? Np. W nocy czy cos??? WOOWWW! ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. mój weekend zdecydowanie nie był nudny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z orłem - mój faworyt :) Nie rozleniwiej się za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spędzanie przerwy. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie masz sama w domu:D
    fajne zdjęcia i outfity^^

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu wolna chata? :D Zdjęcia urocze, to pierwsze <3<3<333

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam cię za to że jesteś sobą, za to że potrafisz docenić to co masz i za to że nie wywyzszasz się.
    A tak po za tym to dzisiaj najlepiej z Bartkiem tańczyłaś :) Widać było że się przykładacię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku,widziałam jak koleżanka wyżej patrzy na was z rozdziawioymi ustami,może dlatego,że ma...kompleksy?:)

      Usuń
    2. nikt tu nie ma kompleksów , nie hejtucie siebie na wzajem :)

      Usuń
  10. ten sweter z pierwszego zdjęcia jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfity są super! a przerwy spędzam tak samo jak ty.;p
    zapraszam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnego masz koczka i zostaw u mnie adres maila w konkursie na Beauty Blender ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. dasz linka na allegro do takich podobnych butów jak masz na ostatnim zdjęciu? bo jakoś nie mogę znaleźć, a od dawna już takie chciałam, szukałam w galeriach, ale były po 200zł i może na allegro bd taniej (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam ale też ich nie mogę znaleźć a strony nie mam zapisanej ale znalazłam takie i są piękne http://allegro.pl/army-must-have-buty-worker-boots-glany-england-38-i2385261912.html :)

      Usuń
    2. śliczne*.* dziękuję !:*

      Usuń
  14. zdjęcia z telefonu także bywają interesujące. Ja ostatnio mam leniwe dni, zazdroszczę ci całego domu dla siebie, chciałabym czasami tak mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy Ty tanczylas w Tomaszowie? Jak tak to gdzie? W starej strazy moze? Odpowiedz bo bardzo mnie to ciekawi i mam jeszcze jedno pytanie: mam 15 lat i bardzo chcialabym zaczac tanczyc. Czy tam gdzie Ty chodzials to przyjmą mnie? Prosze o odpowiedz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tańczyłam w Tomaszowie ale taniec towarzyski w Cantinero - gimnazjum nr 7 w Tomaszowie , tam jest sala treningowa w tej szkole . Wszędzie Cię przyjmą , nie ma ograniczeń wiekowych :):)

      Usuń
  16. WOW nawet mam zdjęcie jak czytam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pod jaką nazwą szukałaś tych butów na all. strasznie mi się takie podobają, a nie mogę znaleźć. :<

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)