środa, 6 czerwca 2012

Bal

Gdy wy czytacie ten post ja zapewne będę w trakcie tańczenia poloneza na balu z okazji zakończenia gimnazjum. Zakończenia gimnazjum- jak to brzmi ? Kiedy to minęło ? Pamiętam jak dziś, gdy to ja z zachwytem stałam w drzwiach sali gimnastycznej i przyglądałam się próbom  tamtych klas trzecich. Jedyne  o czym wtedy myślałam to "ja już chcę , teraz , natychmiast !", a wiecie co myślę teraz ? Niech ta chwila trwa wiecznie. Nie chcę ruszać na przód, boję się ruszyć dalej. Sukienka, buty, makijaż i fryzura - czy to coś w ogóle znaczy? Sama nie wiem ale wiem, że chcę ten wieczór i noc spędzić tak, abym nie mogła go zapomnieć do końca życia i kiedyś powiedzieć własnym dzieciom, że to był jeden z cudowniejszych wieczorów w moim życiu. Wiem to głupie , przecież to tylko głupia impreza gimnazjalna , ale dla mnie  to początek nowego rozdziału w naszych życiach. Nie pogniewałabym się gdyby cała książka skończyła się happy endem tak jak to w bajkach bywa  :)

Dla was mam zdjęcia tego jak mniej więcej wyglądam teraz na balu, które zrobiłam bodajże w Sobotę na zapas wiedząc, że nie będę mieć aparatu. Jeśli dostanę potem już zdjęcia z balu na pewno je wstawię.



Zapewne mam nieco inną fryzurę bo ta ze zdjęcia była robiona na szybko :)
sukienka- Pull&Bear
buty- ptak
bransoletka- house



wszystkim tym co dzisiaj też mają bal życzę udanej zabawy !:)

xoxo

44 komentarze:

  1. życzę miłej zabawy na balu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego wieczoru! wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz^^
    udanej zabawy!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz^^
    udanej zabawy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka! Kupiłam podobną w Zarze, tylko była bez guziczków z przodu. Pasek miałaś dołączony czy dokupywałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był przy sukience :)

      Usuń
    2. No moja właśnie nie ma, a z paskiem wygląda to o niebo lepiej. Muszę jakiś wykombinować ;)

      Usuń
  6. Mnie czeka on za rok :) Chyba w życiu każdego bal gimnazjalny jest końcem jak i początkiem. Ja na razie nie czekam na ten koniec.
    + Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swój bal gimnazjalny przegapiłam, nie wiem czy żałuję, ale na pewno wiem, że po gimnazjum zaczął się nowy, lepszy etap mojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz, dziewczyno jesteś piękna!
    ja swój mam w przyszły czwartek i trochę nie wiem co zrobić z włosami, jakieś propozycje ? c: i mam nadzieję, że bawisz się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przeważnie jak czekamy na najlepszy wieczór w życiu to wychodzi całkiem na odwrót..
    daj znać jak było u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że powracam do tematu kolczyka, ale chciałabym się dowiedzieć, gdzie przebijałaś wargę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przebijała u koleżanki ręcznie .

      Usuń
  11. Udanej zabawy ! ;) Śliczna sukienka :) My nie mamy żadnej takiej imprezy na zakończenie gimnazjum :< Tylko wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o boziu,wyglądasz pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mordeczko nie boj sie. Ja to bym chciala juz skonczyc moje gimnazjum - ludzie. Jednak nie chce marnowac takiej szansy jaka mam... No coz bede myslala za rok..

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej... jak genialnie wyglądasz :)
    Już pewnie po balu, więc nie życzę dobrej zabawy, mam nadzieję, że taka była ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Baw się najlepiej jak możesz, nie patrz na ból nóg. :D Pięknie wyglądasz w tej sukience. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. probom* a nie probą...

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie *.*

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=166278080168996&set=a.120576611405810.21349.119035324893272&type=3&permPage=1
    patrz co znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam jeszcze rok w gimnazjum, ale nie chcę go kończyć ;)
    sukienka jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie jest sklep Pull&Bear ? W Łodzi w galerii może? Czy w Piotrkowie?

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem w I kl. gimnazjum i nie spieszy mi się do III : )
    śliczne masz włosy i oczy : D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. jeej, zakończenie gimnazjum , kiedy to u mnie było ;p
    piękna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. przecudownie wyglądałaś - śliczna sukienka.

    ja swój bal mam 14 ... nie moge sie doczekać hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wstaw zdjecia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, dobra niedługo wstawię : P

      Usuń
  24. Dawno kupiłaś tą sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooo no z jakieś 2/3 miesiące temu :P

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)