niedziela, 17 czerwca 2012

ADA !

Gdy po szesnastej Nina wsiadła do autobusu od razu  poszłam spotkać się z Adą, która dopiero wróciła z Bułgarii. Razem z tym murzynem i Woźniaczkiem wybraliśmy się na przystań na spacer. Następnie tradycyjnie Mc no i dom.  W planach mam naukę matematyki, lecz czy mi to wyjdzie szczerze śmiem w to wątpić. Nie wiem czy dzisiaj jest taki dzień czy tylko ja tak mam ale odkąd wstałam (tj ok. 11) chce mi się spać, boli mnie głowa i ogółem jestem zmęczona chociaż pół dnia przeleżałam w łóżku. Niech ten stan minie, bo mam go dość !
hahahhahahahahahahahahhahahaha, tragedia  :)


xoxo

22 komentarze:

  1. Mi dzisiaj też jakoś tak chce się ciągle spać ;p Ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie:D
    powodzenia z matematyką^^

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, rzeczywiście murzyn ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego na każdym zdjęciu masz otwartą buzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie mam taką potrzebę :)

      Usuń
    2. a co to za potrzeba? chcesz udawać profesjonalną modelkę?:) zamykaj buzię podczas robienia zdjęć:)
      pozdrawiam!

      Usuń
    3. nic nie chcę :) To jest odruch i będę otwierała buzię do zdjęć jeśli będzie mi się tak podobać :)

      Usuń
  5. Ja na szcescie juz mam wszystkie oceny wystawione i moge odpoczac od nauki ;) powodzenia w matmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zadna tragedia :D
    super zdjecie :)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty masz cudowne oczyska! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. im dłużej śpimy tym bardziej jesteśmy zmęczeni.
    ja wróciłam o 2 wstałam o 8, jest prawie 23 a ja nie zrobiłam nic !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz śliczne oczy *-*
    zapraszam na mojego nowego bloga - diarieees.blogspot.com
    tego już opuszczam :c

    OdpowiedzUsuń
  10. haha ale fajne zdjęcie .. MEGA OCZY <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy blog ;)

    obserwuję ;) zapraszam również do mnie i do obserwacji jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no, masz racje tragedia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem co Ty chcesz od tego zdjęcia! :D Fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)