wtorek, 22 maja 2012

wtorek

Chyba wpadam w rutynę, potrzebuję zrobić/przeżyć coś innego, coś niesamowitego. Nudzi mi się ! Zdecydowanie potrzebuję już tych wakacji. Dzisiaj na połowie lekcji byłam, na połowie siedziałam sobie z panią od świetlicy i robiłam dekoracje na bal. Jak miło. Po szkole wyszłam z Bartkiem i wróciłam do domu. Cały dzień  jadę na lekach przeciwbólowych. Boli mnie brzuch, bolą mnie plecy i boli mnie głowa. Nawet nie chce mi się myśleć o tym, że mam jutro kartkówkę z chemii i być może geografii. Kiedy nauczyciele dadzą mi w końcu święty spokój ?
A i wiecie co dzisiaj również zrobiłam ? Wyjęłam kolczyka. Dziurka już prawie się zarosła ale nie żałuję. Ostatnimi czasy dość często mi przeszkadzał. Po za tym niedługo zakończenie roku i nowa szkoła, nie wypada się w niej pokazywać chyba z kolczykiem. Zawsze mogę zrobić sobie go jeszcze raz  kiedyś  :)
Mam na sobie bluzkę zrobioną wczoraj i spodenki DIY, które przerobiłam z czarnych długich spodni i również dopiero wczoraj je skończyłam :)

A tak wyglądają z bliska.

Mam parę nowych zdjęć więc może dodam je wieczorem bądź jutro. 

xoxo

34 komentarze:

  1. ale świetny strój i to jeszcze własnoręcznie zrobiony;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie przerobiłaś te spodenki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tak nie tańcuj. :D hihi. Ciuszki prezentują się świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze doceniam wyroby własne :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie prezentujesz sie w tych ciuchach ;d dalabys figure ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  6. A tam, dlaczego ma nie wypadac? :) Świetne szorty piekna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie masz kolczyka bo nawet nie zauważyłam? :)
    jeeej, mega są te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, nie fair możesz chodzić do szkoły w szortach ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w szkole nie można nosić ani szortów ( spodnie co najmniej do kolan) ani bluzek na ramiączkach...

      Usuń
    2. co to za szkoła :P?

      Usuń
    3. Moje gimnazjum,a i nie wspominałam, że oczywiście mamy mundurki ( o ile wgl mundurkami to można nazwać) :P Ale to zwykła publiczna szkoła tylko mamy bardzo wymagającą dyrektorkę.

      Usuń
    4. mam to samo w szkole , spodnie za kolana , i brak bluzek na ramiaczka ani z odkrytym ramieniem tylko ja sie do tego nie stosuje

      Usuń
  9. spodenki i koszulka są świetne ;>
    wracaj do zdrówka ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  10. nauczyciele nas wymęczą;/
    fajne masz te spodenki^^

    OdpowiedzUsuń
  11. super koszulka:)
    gdzie kupujesz ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
  12. dolaczam sie do pytania wyzej - gdzie w tm mozna kupic cwieki?

    OdpowiedzUsuń
  13. coś żeby oderwać Cię od rutyny? bardzo proszę, wbijaj 21 czerwca do Poznania na Noc Kupały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zrobiłaś koszulkę.?
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. post niżej jest cały opis jak ją zrobić -,-

      Usuń
  15. jakbyś jechała to się możemy zgadać i spotkać na miejscu ? ;) co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne ci wyszly te spodenki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zrobiłaś gadżet "statystyki" i kto ci robił kolczyka w wardze ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten gadżet robiłam już dawno, chyba na jakiejś stronie z dodatkami do bloga dało się go zrobić a kolczyk robiła mi koleżanka :)

      Usuń
  18. Jeju ... ty zawsze coś wymyślisz świetnego z tymi ubraniami ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. GENIALNY TAM MASZ KAPELUSIK TURKUSOWY W TLE :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)