sobota, 26 maja 2012

Warszawa



Po porannym sprzątaniu, zakupach z mamą i ogólnym zanudzaniu się na śmierć w końcu wyruszyliśmy z Bartkiem do Warszawy. Było cudownie. Był to jeden  z lepszych dni od dawien dawna. Zdałam sobie sprawę jak bardzo w ostatnim czasie brakowało mi tańca i nawet obserwowanie tego jak Matthew Tseng ( m. in. choreograf z YCD) prowadzi zajęcia było cudowne. Mam przeczucie, że na następnych jego warsztatach pojawię się i ja. Pragnę stanąć na sali, zatańczyć i poczuć satysfakcje, której dawno nie czułam. Niestety w Tomaszowie jest to niemożliwe ale zobaczymy co będzie się dało wymyślić  :) 




Już nie mogę się doczekać jutra, ponieważ jedziemy jeszcze raz :)
A wam jak minęła Sobota  ?:) Mam nadzieję, że równie wspaniale jak mi .





31 komentarzy:

  1. Jesteś z Bartkiem czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kinga to tam by bardzo chciała, ciągle prowokuje jakieś sytuacje ,ale i tak powie ,że są przyjaciółmi i nie są razem. bla, bla .. po czym dodaje swoje złote przemyślenia ;p

      Usuń
    2. masz racje dokładnie o tym samym pomyślałam hahahahaha

      Usuń
  2. wooow, zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzialam Cie dzisja w centrum Tomaszowa kolo 12. Wiec o ktorej ty niby pojechalas tam? Nie wkrecasz cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zakupach z mamą byłam -.- o 16 pojechałam. Nie mam nic innego do roboty tylko kłamać o tym, że byłam w Warszawie haha

      Usuń
  4. Zazdroszczę wam tej Warszawy !

    OdpowiedzUsuń
  5. leniwe z książkami :P zazdroszczę, że mogłaś go zobaczyć! I <3 Warsaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak dzien mamy co jej dałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drobny upominek, bombonierkę, kartkę z życzeniami i lakier do paznokci :)

      Usuń
  7. I will follow your blog...
    Mery

    new post on my blog...

    OdpowiedzUsuń
  8. ladne zdjecie to ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. codowne zdjęcie, zazdroszcze że byłaś na tych warsztatach :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te ostatnie zdjęcie^^
    a co do twojego pytania to ten gif zrobiłam z filmu dzięki programowi Total Video Converter którego trochę się naszukałam;p

    OdpowiedzUsuń
  11. taniec to cos pieknego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci. :P
    Fajne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się stało że znalazłaś się na jego warsztatach ? Czy to był zaplanowany wyjazd , czy tam nagle ci się trafiła okazja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do jakiej klasy idzie Bartek do I LO ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię spędzać czas w Warszawie. Tam zawsze jest co robić c:
    Niestety, nie jeżdżę do niej za często. *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, u mnie było kozacko. Co do Wawy to Arkadia lepsza od złotych !
    Też bym gdzieś wyjechała :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że masz pasję, którą kochasz.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przejrzałam już pół archiwum, bardzo inspirujący blog :)
    jestem początkująca, ale jeśli masz ochtę zajrzeć do mnie: http://teczowkiaderi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję bardzo za odwiedziny, interpretacje i pierwszy komentarz na blogu :)
    dodaję do obserwowanych
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię to ostatnie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)