poniedziałek, 28 maja 2012

Warszawa part II

A więc. Przepraszam, że wczoraj nie napisałam ale było już zbyt późno gdy wróciliśmy. Po za tym nagrywałam wczoraj filmiki i chciałam je wstawić, a dopiero dzisiaj zebrałam się  żeby to złączyć w jedną spójną całość. Mam dla was również zdjęcia z wczoraj , co prawda słabej jakości ale są. Cały weekend ogólnie rzecz biorą zaliczam do tych zdecydowanie udanych.
Obecnie leżę sobie w łóżku i choruję. Już od paru dni nie czułam się najlepiej, gdyby jeszcze tego było mało najprawdopodobniej mam jelitówkę. Od wczoraj na wadze spadło mi jakieś 1.5 kg. Nie mogę nic wziąć do ust. Niech to się skończy, bo wyglądam jak chodząca śmierć.
Was zostawiam ze zdjęciami i filmikiem, a sama idę po leki





Proponuję otworzyć bezpośrednio na youtube i ustawić na najwyższą jakość - o wiele lepiej widać :) 

Wieczorem być może dodam kolejny post- zobaczymy : )

44 komentarze:

  1. Niesamowite ile mozna oddac pasji w takim tancu wspaniale zdjecia i filmik wspolczuje choroby kuruj sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mam jeszcze pytanko co to za piosenka w tle spodobala mi sie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;))
    Kliknięte obserwuj

    Zapraszam do mnie http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhahahahahahhaahhahahaa

      Usuń
    2. zabawne , bardzoooooo

      Usuń
    3. czemu skasowałaś ? :D

      Usuń
    4. bo to był głupi komentarz nawet jeśli był dla żartów :)

      Usuń
    5. nawet nie wiem jaki :(

      Usuń
  5. jak ten chłopak tańczy!! zakochałam się <3 on powinien iśc do ycd! wooow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówię mu to średnio parę razy w tygodniu :P

      Usuń
    2. on jest cudowny <3 ile ma lat ?

      Usuń
    3. Bartek ? Tyle co ja

      Usuń
    4. to za 2-3 lata będzie idealny do ycd! wygra normalnie! ;p nie ale tak na serio to naprawde miał by ogromne szanse na zwycięstwo ;) powiedz mu to, ze jakaś przypadkowa osoba mówi, ze ma iść i koniec, bo jak nie to lanie ;p

      Usuń
    5. nie muszę mu mówić, pewnie przeczyta to tutaj :P

      Usuń
    6. a może ty pójdziesz do ycd? ;)

      Usuń
    7. ja ? hahahaha co ty : P

      Usuń
    8. pójdziesz też Majes <3

      Usuń
    9. ja to się nadaję jak..

      Usuń
    10. a dlaczego nie? Zawsze możesz spróbować :) I wyciągnij ze sobą tego Bartka, bo naprawdę cudownie tańczy <333 Fajnie mieć taką osobę w TM ;)

      Usuń
    11. Może kiedyś jak uda mi się podszkolić i takie tam:) Bartka będę namawiać dalej i myślę, a nawet mam nadzieję, że kiedyś go zobaczę w tv :)

      Usuń
    12. Taaak ! to jak będziesz coś widziała o zmianach jego decyzji, to pisz ;*

      Usuń
    13. jeśli wyrazi zgodę to napiszę :)

      Usuń
  6. cudownie tańczy! mam takie pytanie do Cb. Niedługo są urodziny mojej przyjaciółki i nie mam pomysłu na prezent, a chciałabym, zeby był on zrobiony ręcznie, tak od sibie, masz jakiś pomysł ? ;) Kojarze, bo twój przyjaciel dał Ci kiedyś fajny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wywołaj zdjęci i powycinaj je właśnie na jakąś fajną kartkę , napisz życzenia i wklej zdjęcia. Mnie ten prezent bardzo zaskoczył. Najlepszy ze wszystkich :)

      Usuń
    2. dzięki wielkie ;)

      Usuń
  7. świetne fotki, zwłaszcza ta ostatnia:) filmik również robi wrażenie, świetni tancerze, tylko podziwiać, bo to oprócz daru ciężka praca:)

    świetny wpis:)
    Pozdrawiam
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty nie tańczyłaś? A to był jakiś casting czy co? Skąd o tym wiedziałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już o tym. Bartek jechał na warsztaty do egurrola dance studio, a ja pojechałam mu potowarzyszyć :) Nie tańczyłam ale może następnym razem się skuszę :) jeśli tylko będzie grupa podstawowa oczywiście.

      Usuń
  9. Trzymaj się i zdrowiej :) Świetne zdjęcia i filmik! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :) no i filmik, superr ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedactwo, zdrówka życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, film też mi się niesamowicie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja natomiast nie mam gdzie w ich chodzić:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tańczyłam parę lat, w tym roku zrezygnowałam i szczerze żałuję. Chyba w przyszłym roku wrócę na warsztaty. Twój kolega jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. współczuje jelitówki..jak ja miałam, to schudłam 4 kg, masakra. Zdjęcia i filmik zajebiste:) super blog, dodałam Cię właśnie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tańczysz? Czy tylko na warsztaty się wybrałaś?;p

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)