czwartek, 31 maja 2012

Uzależnienia/ 200 !

       Pragnę was poinformować, że to już mój dwusetny post, który tu napisałam. Jestem wdzięczna za każdy komentarz ten zły i ten dobry oraz za każde odwiedziny. Napędzacie do pisania i motywujecie do dalszej pracy za co bardzo wam dziękuję

Wracając do tematu. Otóż, pewnie każdy z was ma jakieś uzależnienia. Nie mówię tu o alkoholu itp. Chodzi mi raczej o pewne zachowania, osoby, od których jesteśmy uzależnieni. Ja mam wiele takich zachować. Czasem nawet nie zdaję sobie sprawy z niektórych rzeczy. Postaram się wymienić kilka z nich. Niektóre to prawdziwe głupoty ale co poradzić  ^^ ?


Facebook-wszystkim powszechnie znany portal społecznościowy. Gdy nie wiesz jak zagadać do dziewczyny/chłopaka co robisz? Zaczepiasz go na fejsie hahah. Głupio się do tego przyznawać ale chodzi mi on non stop. Zazwyczaj na nim nie siedzę ale musi być włączony (zdjęcie stare, ma jakieś 2 lata, a dla tych co pytali jaki jest mój naturalny kolor włosów-widać na zdjęciu :) )
Dres- większa część subkultury Tomaszowskiej go nosi, ja też. Zdarza mi się wychodzić tak do szkoły, a jeśli nie to pierwsze co robię gdy wracam do domu - związuję włosy i ubieram się w dres :P
ONI
Zabawni, cudowni,kochający i moi. Od nich jestem chyba uzależniona najbardziej:)
Eyeliner- tak jak wcześniej wspominałam, gdy gdzieś wychodzę pierwsze co robię sięgam po to cudo.
Zdjęcia. To wiedzą już wszyscy. Irytujący wszystkich już nawyk. Zawsze i wszędzie, sobie i wszystkim. Bez aparatu w torebce czuję się jak bez ręki, nawet jeśli go nie używam, musi być w pobliżu.
Taniec- tu dużo nie trzeba mówić. Kocham to nawet bardziej od jedzenia, a ja na prawdę uwielbiam jeść.
Podróżować, odkrywać, śnić, poznawać, doświadczać.
Po co wpadać w rutynę, kiedy można robić tyle rzeczy. Tyle miejsc jest jeszcze nieodkrytych i tyle ludzi nie poznanych i tyle marzeń nie spełnionych, że nie warto czekać, bo czas płynie bardzo szybko.
(Hiszpania 2011)

To chyba większość z moich uzależnień. Mam dla was również filmik, który stworzył mój kolega Tomek na konferencję o uzależnieniach, która odbędzie się bodajże 02.06  przy ulicy Jerozolimskiej w TOMY. Przy okazji będzie również koncert :)
Filmik trwający zaledwie niecałą minutę jest genialny. Stworzony z pomysłem i przesłaniem. Możecie zobaczyć go TUTAJ. Nawet przez jedną setną sekundy może wam tam również mignąć moja twarz :)

Zapraszam do oglądania i komentowania. Jeszcze raz dziękuję, że jesteście.

xoxo





50 komentarzy:

  1. Hej wiesz mam pytanie. Nie chciałam Ci pisać pod wcześniejszymi postami ale mam pytanie czy wiesz gdzie można kupić ćwieki? Czy w ogóle je można kupić? Masz staranie fajnego tego bloga. Ładne masz również zdjęcie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwieki można kupić w pasmanterii obok rynku bądź jeśli nie takie to na allegro :)

      Usuń
  2. paliłaś kiedyś albo coś? wciagałaś? piłaś alkohol? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że to niestosowne pytanie jak na bloga i dość osobiste więc nie będę na nie odpowiadać :)

      Usuń
  3. Hej, jakiego modelu aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zwykłą cyfrówkę Panasonic Lumix DMC-FZ28 jeśli chodzi o aparat ze zdjęcia to nie jest mój :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Film jest świetny! Wygląda na bardzo profesjonalną robotę :3
    Ja też mam swoje uzależnienia. Po pierwsze - Internet. Wszystko jedno jaka strona jest otworzona w mojej przeglądarce. Bez Internetu nie umiem żyć. XD No i dochodzą do tego przyjaciele, szczotka do włosów, gadanie do siebie w myślach, słuchanie muzyki, tumblrowanie, tańczenie przed lustrem, obgryzanie paznokci i oczywiście p i s a n i e. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe czy bd. cie można oglądać w tv. albo w Teatarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ? :P Po czym takie stwierdzenie :)?

      Usuń
    2. że masz artystyczną duszę i talent, co widać ?

      Usuń
    3. POPIERAM !!! M

      Usuń
    4. nie ukrywam, że chciałabym :)

      Usuń
    5. no, przecież klasa "humanistyczno-FILMOWA",gratuluję

      Usuń
  6. No no no, uzaleznienie od fejsa ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, mi uzależnień z każdym dniem przybywa. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. od fejsa to prawie kazdy nastolatek :)
    gratulacje 200 postów :d
    ja jestem uzalezniona od twoich wlosow ;dd

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bez aparatu też ani rusz... nałóg! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kreska na powiece! :)
    mój facebook także jest włączony, gdy tylko się da :D
    podróże to coś pięknego, to też mój nałóg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taa, eyeliner. dopiero co zaczęłas go używać, a już jesteś od niego uzależniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm eyelinera używam od jakiś 8 miesięcy ?

      Usuń
    2. nie zauważyłam żebyś go używała. a tym bardziej była od niego uzależniona.

      Usuń
    3. hmmm może dlatego, że maluję się nim jeśli gdzieś wychodzę ?

      Usuń
    4. ja też nie zauważyłam u ciebie eyelinera, a widuje cie na codzień. więc skoro używasz go od czasu do czasu, jak gdzieś wychodzisz, to ciężko to nazwać uzależnieniem. -_-

      Usuń
    5. szukacie problemu w niczym, tyle powiem . -.-

      Usuń
  12. Chodzisz na jakieś lekcje tańca?

    OdpowiedzUsuń
  13. o co chodzi w tym filmiku , namawiacie do palenia, ćpania itp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myślę, że wręcz przeciwnie : O

      Usuń
  14. tez lubie podrozowac i facebooka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszę się, dzięki:) o tak ludzie podróże! to są pozytywne uzależnienia:D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia i "uzależnienia " ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli twoim uzależnieniem są przyjaciółki, które obrabiaja ci dupę na prawo i lewo, to ja nie mam pytań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile złośliwości i nienawiści w tym społeczeństwie...

      Usuń
    2. Może ty masz takich przyjaciół ale ja nie...

      Usuń
    3. no, 3 razy dziennie nawet!

      Usuń
  18. 1/2 ludzi ma takie uzależnienia jak ty :D
    więc nie ma co się martwić ;DD <3

    OdpowiedzUsuń
  19. To Ty na tym zdjęciu jesteś co tańczysz w różowej sukience?

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim uzaleznieniem powoli staje sie blogowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. większość Twoich uzależnień jest pozytywna;) świetna notka!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. moim największym jest właśnie moja przyjaciółka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam podobne uzależnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Kinga.. Od jakiegoś czasu obserwuję twojego bloga, bo jest świetny ;)
    Właśnie weszłam na odpowie.pl i od razu w ostatnio pytających rzucił mi sie profil http://odpowie.pl/profil-Kingus112 wchodzę, a tam twoje zdjęcie..
    i teraz pytanie, to twoje odpowie, czy jakaś kochana osoba założyła fałszywe konto .?
    nie wiem czy Cię to interesuje, ale po prostu mnie to zainteresowało i postanowiłam Ci o tym napisać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś FEJK :O Dziękuję, że mi o tym napisałaś, bo w życiu bym na to nie trafiła !

      Usuń
  25. mam podobna biala romantyczna spodniczke:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)