środa, 23 maja 2012

Trzy metry nad niebem.

Są takie sytuacje w życiu, które wpływają na bieg naszej przyszłości.  Odkrywamy wielką miłość, wieczną przyjaźń. Chcemy, aby to wszystko trwało na zawsze. Czasem ciężko jest nam się pogodzić z faktem, że ktoś idzie naprzód, a my nadal stoimy w miejscu. To nic, bo kiedyś  przyjdzie w końcu nasza kolej i dogonimy swoje życie.  Wszystkie te wydarzenia kształtują nasze charaktery, kształtują nas- to jak się zachowujemy i jak postrzegamy życie.  Lecz nagle zdajemy sobie sprawę, że zapomnieliśmy, kiedy to wszystko się zaczęło. Czasem to nasze narodziny, czasem nowa szkoła, nowa znajomość, bądź trudna sytuacja w rodzinie. Wracają wspomnienia . I nie ważne jak bardzo byśmy się starali nigdy nie poczujemy się tak samo, nigdy nie będziemy tacy jak dawniej.
" Nie będziemy czuć się trzy metry nad niebem" . Kiedyś w końcu trzeba pójść dalej. Ale wiecie, co jest najtrudniejsze? Zaakceptowanie tego faktu. Boimy się dorosnąć tak samo jak boimy się podejmować dorosłe decyzje i w gruncie rzeczy zazwyczaj wychodzi  odwrotnie niż byśmy chcieli. Świat jest pokręcony, nie uważacie ?

Do napisania tych paru słów zainspirował mnie film, który oglądałam już co najmniej pięć razy i pomimo tego nadal mi się nie znudził. "Trzy metry nad niebem" to genialny film. Polecam go wszystkim. Są jego dwie wersje starsza i nowsza , nowsze wydanie bodajże z 2010 roku bardziej przypadło mi do gustu :) Jeśli zdecydujecie się go obejrzeć, napiszcie mi w komentarzach jak wrażenia.

Dla was zdjęcia z przed dwóch dni :






xoxo

49 komentarzy:

  1. To prawda co napisałaś. Boimy się żyć dorośle, bo nie wiemy co przyniesie następny dzień.

    Zdjęcia piękne, Ty jesteś piękna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te zdjęcia ! Zazdroszczę Ci urody i włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. idziemy na zdj koniecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie to najgorsze, kiedy widzimy, że ktoś idzie do przodu, a my nadal stoimy w miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Film się po prostu świetny, a czytałaś może książkę? :) Równie świetna! Uwielbiam tego autora! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. HAHAHAHAHAHAHAH! jak ktoś ci skomentuje cycki to usuwasz komentarz, jak je pokazujesz na wszystkich zdjęciach to się nie dziw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu nie sądzę, że takie komentarze są adekwatne do posta :) Jeśli będę chciała pokazywać je to tak zrobię. Nikt mi nie zabroni :)

      Usuń
  9. oglądałam go .. 23987486 razy :)
    jest przecudowny i taki prawdziwy .. wciąga !

    ja też wolę nowszą wersję .

    OdpowiedzUsuń
  10. nie oglądałam go jeszcze, ale z pewnością obejrzę :) Podoba mi się twój blog i to w jaki sposób piszesz. A tak poza tym to cudowne masz włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. masz chlopaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na jakich stronach internetowych przerabiasz zdjecia? podaj chociaz jedna, PROOOOSZE

    OdpowiedzUsuń
  13. ajj prześlicznie wygladasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecyduję się obejrzeć ten film! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę obejrzeć ten film:)
    ładne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  16. No i znowu zalozylas kolczyka ;D ladne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko co obce, nieznane wydaję się być straszne. Może to tylko my sami się tak nakręcami. Kiedyś czytałam artykuł w którym psychoanalityczka, twierdzi, że zależy od naszego kodu, kod który mamy w podświadomości. Jeśli nastawismy się, że nie podniesiemy ,,tego worka z piaskiem, nawet nie próbując się z nim zmierzyć, to mimo, że będzie on warzył 0,5 kg. a my przypuśćmy 70kg ;D, to go nie podniesiemy. Ale to już moja interpretacja słow tej kobiety. Po za tym ma wpływ na nasze życie, dzieciństwo i inne wspomnienia z nieco późniejszego okresu. Powiem Ci, że to zmieniło moje nastawienie do życia. Bo mam mały problem z samooceną i pewnością siebie. Cholernie mi tego w życiu brakuje!!
    Magda :)
    ... nie wiem czy wgl. mój adres będzie do odczytania, bo czasami co niektórzy skarżą się, że oprócz problemów z logowaniem się, publikowaniem notek, po wejściu na adres - wyskakuje albo brak postów albo brak bloga - error ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wyskoczył błąd dlatego też odpisuję Ci tutaj. Myślę, że to co napisałaś to racja. Wszystko w naszym życiu zależy tylko i wyłącznie od nas samych.

      Usuń
    2. tym razem źle wpisałam ja adres- moja wina..
      ;D
      też mi się tak wydaje...
      MAGDA

      Usuń
  18. Jakie ty masz piękne włosy!
    Szczególnie podoba mi się grzywka<3

    OdpowiedzUsuń
  19. to co napisałaś jest genialne, takie szczere, jakby cała prawda o życiu.
    świetne masz te włosy ! :3

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam twoje włosy, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O, obejrzę film w wolnej chwili ;)
    Ale jesteś śliczna *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. trzecie od dolu jest przepiekne:D tak mi sie podoba, wygladasz na nim rewelacyjnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia ;) Masz piękne włosy ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham ten film :D
    ładne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  25. jejj, oglądałam chyba ten film z milion razy :) CUDNY JEST <3
    starszej nie widziałam i chyba nie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no to ja ci zazdroszczę *.* też nie chcę niemieckiego :< !

    OdpowiedzUsuń
  27. This is so nice darling! What do u say about following each other?:X


    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba obejrzę ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny kolczyk.
    nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale chyba jest na mojej liście. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wybierasz się na Neonówkę.? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonówka to kabaret jakby co ;D dziwne, że o nim niesyłszałaś, będzie w Tomaszowie. Nie ja zadałam pytanie ale odpowiadam ja. ;) oleńka.

      Usuń
    2. Pierwsze słyszę :P Tzn pewnie widziałam ten kabaret gdzieś kiedyś ale kompletnie nie mam pamięci do nazw .

      Usuń
  31. Jakim szamponem myjesz włosy? Są cudowne ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Timoeti intensywna odbudowa i o tej samej nazwie mam również odżywkę :)

      Usuń
  32. jeszcze nie oglądałam, ale może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. No to Kingo koniecznie musze go obejrzec. Uwielbiam filmy ktore sklaniaja czlowieka do myslenia. Podobnie mam z ksiazkami :-)
    Bardzo fajny post, taki refleksyjny :-)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)