poniedziałek, 14 maja 2012

szkoła, szkołą no ale bez przesady !

Nauczyć się czy nie ? - oto jest pytanie. W tym tygodniu wypada mi niezliczona ilość klasówek, kartkówek, pytań, popraw i referatów. Muszę zaraz zrobić sobie listę, bo na pewno o czymś zapomnę ! Jutro muszę na historii przedstawić postać Elizy Orzeszkowej, a na biologii czeka mnie sprawdzian. Nie wiem jak ja to wszystko ogarnę! Mam nadzieję, że będę miała dla was więcej czasu po weekendzie.Oby,bo mam już dosyć szkoły. Pragnę już wakacji.
Dwa z 6 referatów na ten tydzień + farba zapowiedź być może kolejnego posta DIY :3

Jutro postaram się stworzyć tu coś konkretniejszego.Obiecuję !

20 komentarzy:

  1. powodzenia :) Ja jestem w 2gim i dziś, jutro i pojutrze mam testy gimnazjalne próbne które będą głownie brane pod uwage przy wystawianiu oceny, a na dodatek na piątek mam 2 referaty, jeden z historii, a drugi z fizy, więc cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to samo ;C JA CHCE WAKACJE C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, czasem mam tyle nauki, że aż nie wiem czego się mam uczyć !

    OdpowiedzUsuń
  4. Majes rób DIY, bo nie wiem czy farbę kupować :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Można wiedzieć gdzie kupiłaś farbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie papierniczym !:) W Tomaszowie w starej straży konkretnie

      Usuń
  6. Ten tydzień będzie do bani. Jednak Tobie współczuje bardziej. To co ja mam to nic w porównaniu do Ciebie. U mnie 0 referatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze trochę i będą wakacje. :) Wytrzymasz. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. drochlinska cie pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  9. współczuje z tymi referatami.
    ja jestem dopiero w I gimnazjum i już marudze, a co dopiero będzie gdy będę w Twoim wieku?
    byle do wakacji :3

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się nauczyciele przeginają, mi zapowiedzieli dwa ciężkie sprawdziany z bio. i chem. na dzień po bierzmowaniu..
    jeszcze tylko ten maj i prawie wakacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam w miarę lekko w tym tygodniu (jedyny sprawdzian miałam wczoraj ;>), a do tego codziennie mi skracają lekcje. Ale wiem, jak się czujesz, bo też często mam takie momenty bezustannego zapieprzania, że tak powiem. Trzymaj się - jeszcze tylko trzydzieści pare dni szkolnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooj mam nadizeje, ze ci sie uda ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój tata jest szefem Avonu także telefon i jestem na miejscu, a była tam bo jest teraz twarzą kremu także po kolei odwiedzała Avony w PL;)
    gadałam z nią o szkole teatralnej itd ale jest megaa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie nawidze referatów -,-

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma się co załamywać, trzeba szybciutko brać się do roboty! :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. dasz radę!:* zostały w sumie 2-3 tygodnie i luuuuuzy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękówa!!!:D ha!:D skąd Ty łapiesz te pomysły na notki. ;p

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)