czwartek, 24 maja 2012

Siła muzyki .

Wróciłam ze szkoły, padłam na łóżko jak robię od trzech dni, obudziłam się pod wieczór. Zadzwoniła Ada abym wyszła na balkon. Jak się okazało zrobili mi z Woźniaczkiem niespodziankę i wpadli do mnie na rowerach. Posiedzieliśmy chwilę na podwórku.Potem udałam się z powrotem do mojego dusznego pokoju.

Tytuł dzisiejszego posta : Siła muzyki. Chyba nikomu nie muszę mówić jak muzyka działa na ludzi. Każdy to wie:) Dla mnie muzyka jest nieodłącznym towarzyszem dnia odkąd pamiętam. Staram się nie zamykać w jednym gatunku muzycznym. Dźwięki są zbyt piękne aby je klasyfikować do różnych kategorii. Muzyka potrafi zdołować, rozbawić,wzruszyć, wciągnąć w imprezowy wir i zmotywować. To uczucie jest genialne. Uwielbiam je. Muzykę postrzegam jako nieodłącznego przyjaciela,który nie odejdzie, nie zdradzi i nie zrani, a zawsze pomoże. A wy jak widzicie muzykę?
Dla was mam trzy kawałki, które zupełnie się od siebie różnią ale od paru dobrych dni słucham ich non stop:

Tą piosenkę wstawiła Maja Sablewska na swoim blogu. Zafascynował mnie jej tytuł i postanowiłam jej posłuchać i tak już mi zostało, że słucham jej teraz bez przerwy :)

Tutaj chyba nic nie muszę tłumaczyć. Piosenka porywa swym przesłaniem, swoją melodią


No i dubstep, który może przejść do legendy. Uwielbiam.

xoxo

P.S 
Biorę udział w konkursie tutu i tu :)
Zachęcam blogerki do wzięcia udziału. Warto bo sukienka jest cudowna.

30 komentarzy:

  1. Ja nie moge przezyc ani dnia bez muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka to jest coś pięknego, nie ważne jaka. Ukoi ból, przy niej nie myślę o niczym. Wystarczy tylko że jest ona, muzyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jutro na zdjęcia ziom ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia <3
    ja wolę oryginał :3

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, muzyka - coś pięknego. Każdego dnia muszę chociaż tyci posłuchać, aby lepiej się czuć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż miło się słucha. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta piosenka 'nad przepaścią' jest świetna *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podasz tytuły do tych piosenek bo nie moge ich odtworzyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bracia-Nad przepascia
      Awolnation-Sail
      What a Feeling- Irene Cara :)

      Usuń
  9. jejku musisz być bardzo zmęczona skoro w dzień spisz, mi szkoda marnować dnia na sen ;p
    uwielbiam piosenkę What a feeling :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również muzykę traktuję jak przyjaciela. Dnia sobie bez niej nie wyobrażam : ) ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za odwiedzenie bloga ;)
    Nie wyglądam na 14 lat? A na ile ? O.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za wizytę u mnie c:
    Ay, ja chyba już cię polubiłam. Twój blog jest naprawdę ciekawy i świetnie prowadzony. Podoba mi się Twój styl pisania i opis siebie.
    No i mieszkamy w jednym województwie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny masz nagłówek.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam często słucham wszystkiego i odpowiada mi to:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez bardzo cenie muzyke. Jest ona niedlacznym elementem mojego zycia. Kocham ja poczawszy od tej klasycznej skonczywszy na tej o mocnym brzmieniu.
    To przez muzyke tak latwo mozemy przekazac nasze emocje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kawałki! ^^
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba nam się twój blog :)

    zapraszamy na naszego bliźniaczego! dodajemy do obserwowanych? :) http://life-of-twins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bez muzyki nie mogłabym oddychać...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. taak :3 muzyka ma wielką siłę!

    OdpowiedzUsuń
  21. haha teraz ty mnie zaraziłaś tą piosenką ;DD

    OdpowiedzUsuń
  22. nie moge żyć bez muzyki, masz racje to jedyna milosc co cie nigdy nie zostaiw i pewnym stopniu pomoże.
    Co do 'Bi' hahahah myślalam o tym! Ale nie umiem (chociaz laski maja owiele lepsze cialo) to calkiem co innego. SAD BUT TRUE

    OdpowiedzUsuń
  23. pokochałam ten dubstep
    N :*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)