środa, 30 maja 2012

seszyn

Szczęśliwa, że nie musiałam iść na pierwsze dwie lekcje, wstałam po godzinie ósmej. W zasadzie wstałam to pojęcie względne, można powiedzieć więc, że się zwlekłam. Zdziwiona, że nie mam zakwasów po wczorajszej wycieczce rowerowej udałam się po kawę. Gdy kofeina zaczęła działać, a ja zrobiłam się mniej senna, ubrałam się do szkoły. Wcześniej jeszcze powtórzyłam parę reakcji spalania i otrzymywania na chemię. W końcu pani wystawiła mi ocenę, z której można powiedzieć, że jestem zadowolona. Czwórka to chyba nie tak źle jak ta moje zdolności chemiczne. Po krótkim wypadzie z Klaudią  i śnie wybrałam się z mamą na miasto. Myślałam, że to będzie dobry pomysł ale zapomniałam o tym, że Ewka siedząca w przymierzalni to samo zło.  Po ponad godzinie przymierzania kostiumów zdecydowała się oczywiście na ten pierwszy. Przy okazji kupiła mi bransoletkę na bal ale o tym to może już po balu. Zmęczone pogodą, pracą, szkołą i zakupami wróciłyśmy do domu. Chyba zrobię małe wietrzenie szafy dzisiaj, a was zostawiam ze zdjęciami, które ostatnio robiła mi Klaudia.






bluzka-sh/ spódniczka-Zara/ buty-allegro.pl 


37 komentarzy:

  1. Niektórzy znajomi z mojego otoczenia wrzucają na ciebie i wgl ja nie wiem dlaczego chyba Ci zazdroszczą ;O Ja jak czytam twojego bloga uważam że jesteś całkiem miła i fajna i przyjacielska i ładna i dobrego masz bloga !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że dużo osób mnie nie lubi ale to jest dla mnie głupota, ponieważ zapewne nikt mnie nie zna tak dobrze jak przyjaciele i najbliżsi. Bądź z siebie dumna(bo przypuszczam, że jesteś dziewczyną), że nie wierzysz stereotypom i plotką :) Dziękuję za miłe słowa !

      Usuń
  2. no, no, wyglądasz bardzo stylowo ;)
    wyśmienite połączenie delikatnej spódnicy i tych butów ;) jakbym widziała siebie!


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz forbowane włosy?

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś śliczna i wyglądasz pięknie!

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziana jestes, skoro masz spodniczke z zary za dwie banki, a mowilas, ze nie masz kasy na drogie ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm tak właściwie jest to bluzka bez ramiączek ale mi przypadła do gustu bardziej jako spódniczka, kupiłam ją dwa lata temu i wcale nie kosztowała dużo z tego co pamiętam :) To był prezent na urodziny od taty.

      Usuń
  6. Gratuluje 4 z chemii ;) oraz piekny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny outfit, ale buty to Ty masz cudowne! po prostu się w nich zakochałam!<3
    Ja też chciałabym iść do Wawy na studia, ale niestety nie pozwala mi na to zbyt drogie utrzymanie tam.:( Co mnie bardzo smuci. Jednak wiem, że we Wrocłąwiu też się zakocham, bo to piękne miasto!!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest urocza, podobną widziałam w H&M niestety nie miałam tyle kasy,żeby ją kupić xD

    OdpowiedzUsuń
  9. PLOTKOM* Do klasy humanistycznej przyjmą cię z otwartymi ramionami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stado sępów, czekają na najmniejszą pomyłkę żeby tylko wytknąć i poczuć się wieelkim hejterem pfff też mi coś. taki/a jesteś idealny/a że lubisz wytykać malutkie błędy? domyślam się że sam/a nigdy nie robisz żadnych pomyłek, literówek itp.

      Usuń
    2. hmm, każdemu może się zdarzyć chyba ? Dzięki za wsparcie ktosiu :3

      Usuń
    3. No przykro mi bardzo,ale dla kogoś z aspiracjami na klasę humanistyczną to nie jest drobny błąd. Pozdrówka!

      Usuń
    4. pomyliłam, zdarza się -.-

      Usuń
    5. nie ma za co misiek :3
      ktoś/N

      Usuń
  10. uwielbiam twój styl. :P tez mam 4 z chemii. ;-)
    Zapraszam, u nas rekrutacja ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz może opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ^^

    Masz może już sukienkę na bal? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wygląda taki delikatny zestaw w połączeniu "z tak" ciężkimi butami. ;) Ślicznaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wygląda!:)
    Spódniczka piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny outfit! buty mi trochę nie pasują, ale najwyraźniej tak miało być i tobie ma się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny outfit :)
    a jaki jest twój naturalny kolor włosów ? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki jest twój naturalny kolor włosów? :)
    kolejne świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Włosy suuuper! <3
    I zajebiste zdjęcia na poprzednim poście! Suuper wyglądasz.
    Rzygać mi się chce na hejty ktore są tu rzucane hahahah

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedziesz do Lednicy?

    OdpowiedzUsuń
  20. cud, miód i orzeszki !

    OdpowiedzUsuń
  21. Może i nie czytam Twoich notek od początku, ale naprawdę nie rozumiem dlaczego jest tylu ludzi, którzy chcieliby ci uprzykrzyć życie. Masz bardzo fajny styl pisania, lekki i przyjemny. Jesteś ładna, świetnie się ubierasz, i wydajesz się być sympatyczna. c:
    Chyba tylko zazdrość ich motywuje. ><
    + zdecydowanie mi się podobają twoje buty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu ale nie mogę wejść na twojego bloga, mam nadzieję, że to przeczytasz i napiszesz mi tu adres :)

      Usuń
    2. Coś mi się przełączyło w ustawieniach. Teraz już się da. c:

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)