środa, 9 maja 2012

ROK

Wiecie, że za tydzień będzie równy rok od mojego wyjazdu do Hiszpanii ?  Długo zastanawiałam się kiedy to minęło i w zasadzie sama nie wiem.  Tak wiele rzeczy się zmieniło od tego czasu. No ale co poradzić no.
W porównaniu do wczoraj dzisiejszy dzień zleciał mi bardzo fajnie. Szkoła, angielski, spacer, wieczór z dziewczynami. Niedawno zdążyłam wejść do domu i oglądam sobie you can dance. Zjadłabym coś, bo jadę dzisiaj o jednej kanapce i nie mam czasu żeby zejść nawet do kuchni haha. Jeszcze tylko dwa dni i wymarzony weekend !
Przepraszam was za brak jakichkolwiek zdjęć ale nauczycielom nagle się przypomniało, że chcą nas uczyć i w ten oto sposób nie mam czasu na nic!

Nadrobię, obiecuję !

12 komentarzy:

  1. jejku, tylko chęć robisz na takie miejsca.. ;p jesteś okropna. :P ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba coś wymyślić na ten weekend! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym kiedyś pojechać do Hiszpanii. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo czas szybko leci . ;)
    Ale Hiszpanie to chciałabym odwiedzć . ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja świetne zdjęcia, musiało być super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chciała bym Hiszpanie zwiedzić :D
    +zapr

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog . Zapraszam do mnie , miło będzie jeśli skomentujesz . a jeszcze lepiej jak zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  8. ohhhh, Hiszpania! z chęcią bym tam wróciła :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)