piątek, 4 maja 2012

Pytania & Odpowiedzi

Po dość męczącym dniu przyszłyśmy z Adą do mnie. W planach miałyśmy dobre jedzenie i film, ale skończyło się tylko na jedzeniu,bo Cajdler usnął w osiemnastej minucie filmu hihi :) W sumie nie dziwie jej się , sama jestem padnięta ale wstałam po dwunastej dlatego też oczy mi się jeszcze nie zamykają. Postaram się odpowiedzieć więc na wasze pytanie w trakcie gdy Ada pięć centymetrów dalej już sobie smacznie śpi.

1. Jaki masz model aparatu ? 
Panasonic LUMIX DMC-FZ28
2.Czy Twoje przyjaciółki i Twój przyjaciel przyjaźnią się z innymi osobami ?
Owszem mają również swoich znajomych, z którymi dobrze się kolegują bądź przyjaźnią :)
3.Czego w sobie nie lubisz ?
Jeśli chodzi o wygląd to jest parę takich rzecz jak np. mało kształtna figura czy wzrost ale staram się o tym nie myśleć,ponieważ wygląd nie jest najważniejszy przecież. Natomiast jeśli chodzi o cechy charakteru to uważam, że jestem zbyt ufna. Za szybko zaczynam ufać ludziom i często na tym tracę. Nie lubię w sobie również tego, że zbyt szybko przywiązuję się do różnych miejsc bądź osób. Potem gdy muszę np. wyjechać jest mi tylko bardzo przykro.
4.Czy Bartek rozmawia z tobą o innych dziewczynach, np. tych które mu się podobają ?
zdarza nam się rozmawiać na takie tematy ale to bardzo rzadko =D
5.Czy była osoba, w której zauroczyłaś się tylko ze względu na wygląd ? 
Nie raczej nie było takiego chłopaka. Jeśli już to jakiś mógł mi się podobać z wyglądu ale żeby zauroczyć się w kimś nie znając go nie zdarzyło mi się  
6.Wymarzony zawód w przyszłości ?
Jejku takim wymarzonym zawodem w przyszłości od zawsze była praca w teatrze ale jeśli chodzi o realne spojrzenie to planuję iść na prawo, myślę, że wpasuję się w ten zawód, a jeśli nie spróbuję swoich sił w czymś innym.
7.Często spełniają się twoje marzenia ?
Nie. Marzenia dla mnie zostają tylko żeby o nich marzyć. Bardziej liczą się dla mnie cele i pragnienia w życiu, a żeby je osiągnąć staram się nad tym ciężko pracować. 
8.Czy zmieniłaś się po przyjściu do gimnazjum ? czego ci brakuje z tamtych lat ?
Tak, zmieniłam się nawet bardzo. Sama odczuwam różnicę między tym jaka byłam,a jaka jestem. Przede wszystkim przez ten okres trzech lat zyskałam dużo pewności siebie oraz bardzo dojrzałam i zrozumiałam wiele rzeczy. Czego mi brakuje? Wydaje mi się, że w pewnym stopniu niewinności i spojrzenia na świat oczami dziecka. 
9.Jaką farbą farbujesz włosy ? 
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie,ponieważ włosy robię u fryzjerki i jakoś nigdy nie zapytałam co to za farba.
10. Uważasz się za ładną dziewczynę ?
Nie uważam się za ładną dziewczynę, ani za brzydką. Moja uroda jest dość przeciętna.
11. Co jest twoją największą pasją  ?
Moją największą pasją od zawsze jest taniec i mimo tego, że odeszłam z Cantinero staram się jak najbardziej dalej w tym rozwijać. W moim mieście niestety nie ma klubu, do którego mogłabym uczęszczać  w tygodniu.
12. Co najbardziej cenisz w innych ?
Wydaje mi się, że najbardziej cenię w innych przede wszystkim szczerość, bo jeśli ktoś nie jest szczery to po co w ogóle z kimś takim rozmawiać ?

z Wagonem po 15 km spacerze dwa dni temu. 

noc pod gwiazdami wczoraj z Adą 

Przepraszam za jakość zdjęć ale były robione już w nocy .

Jak wam mija majówka ? 


26 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi. :) Widać, że jestem mądrą dziewczyną!
    A zdjęcia urocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, a ja mam jeszcze jedno pytanie. Zawsze mnie ciekawiło skąd wzięłaś pomysł na adres bloga ''nad przepaścią'' ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co kiedyś ten blog nazywał się szczęście zapomnienia ale wtedy w moim życiu zaczęły dziać się różne złe rzeczy takie jak np. rozwód rodziców i można powiedzieć, że żyłam na krawędzi. Kiedyś leżałam z przyjaciółką i tak jakoś powiedziałam, że stoimy nad przepaścią,bo ona przeżywała to co ja no i tak się zrodził pomysł na nazwę bloga :)

      Usuń
  3. zajebiście mi mija, zresztą już czytałaś haha. No, też staram się nie piisac o wszystkim.
    Podoba mi się w Tobie to że nie jesteś pusta. a figure masz zajebistą bejb (cycki masz i chuda jesteś!) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BAD DECISION MAKE GOOD STORIES

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko odpowiedzi i fajne zdjęciaa :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu chcesz iść na prawo, na ,,starym '' twoim blogu pisałaś o dziennikarstwie. Mówie starym bo miał inną nazwę i wygląd. Prawo do Ciebie nie pasuje. Jesteś zbyt fajną dziewczyną, a prawo zbyt poważne i takie trywialne jeśli chodzi o Ciebie. To moja rada. Wiadomo! W każdym bądź razie widzę w tobie jakąś specjalistkę od public relations albo radiową, np. pisałabyś gdzieś o tańcu. Czy coś takiego. Robiła wywiady z takimi ludźmi. Prowadziła własną szkołę. Co do teatru, wystarczy chcieć, jak masz talent to nie ma co się bać... Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem coś takiego również mnie interesuje ale wydaje mi się, że ciężko jest się wybić w takim zawodzie jak dziennikarz czy radiowiec chociaż nie pogardziłabym taką pracą. Brak wiary we własne możliwości jest moim towarzyszem chyba od zawsze.

      Usuń
  7. fajne odpowiedzi no i zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba mnie przerażasz^^. No ale skoro chcesz być szczęśliwa, nie realizując się w tym co na prawdę kochasz. To cóż. W takim razie powodzenia na studiach prawniczych i w przyszłości w karierze :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Ciekawy blog. Piszesz autorsko o życiu ;D. Pytań i odpowiedzi nie czytam bo to dla mnie bezsensu pomysł. Ale zdjęcia ogólnie są spoko :>>> Majka- >ślę pozdrowienia z deszczowej Ustki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do kompleksow w figurze- masz racje. Nie to jest najwazniejsze! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. aj tam ciemno, fotki są świetne!:)


    Wraz ze sklepem e-ribbon.pl organizuję konkurs, serdecznie zapraszam do wzięcia udziału!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ty zrobials to takie websites , about me. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w edytuj postach jest coś takiego jak edytuj strony i tam :)

      Usuń
  13. jej. Przepraszam :(. Ale mówię poważnie, wybór i los jest w twoich rękach, studia prawnicze czemu nie? Sama się waham między prawem a dziennikarstwem a... no właśnie i tu jest problem. No ale czas pokaże. Jeszcze jestem w I kl. LO. także... Ale nie podejrzewałabym akurat Ciebie o prawo. Kurczę. Taniec, malarstwo, fotografia, tworzenie czegoś na papierze= sztuka. Miłe zaskoczenie ;). Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sama siebie o to nie podejrzewałam ale nie zamykam teraz sztuki na rzecz prawa, idę do klasy humanistycznej dlatego też mam jeszcze 3 lata na decyzje czy prawo czy sztuka czy dziennikarstwo :)

      Usuń
  14. fajne odpowiedzi i świetne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;)
    A majówka mija za szybko!!

    Zapraszam do mnie http://domanemika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przyszła pani adwokat : D spodobał nam się twój blog, jesteś ładna i fajne masz stylizacje, obserwujemy :*.. Przyjaciółki mające dopiero po 17 lat, szkołę, rodziców, własny świat. Zwykłe nastolatki z 3789 pomyslami i 24659 problemami. Choć dopiero się rozkręcamy na naszym blogu znajdziecie wszystko czym sie interesujemy, co lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tam jakość, świetne są! :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)