sobota, 12 maja 2012

Oasap.com

Niedawno podjęłam współpracę z firmą oasap.com. Jest to oczywiście nic innego jak sklep internetowy , z odzieżą i dodatkami. W Swoim zasobie sklep proponuje wiele cudownych rzeczy ! Pragnę was zachęcić do kupowania na stronie internetowej, ponieważ rzeczy są ładnie, tanie, wygodne i oczywiście dobrej jakości :)Contrast Colored Bound Waist Dress with Hemp Rope

Cross Patch Hot Shorts with Hole Detail

Raw Edged Trim Worn Finish Shorts with Hole Detail
Contrast Panel Drawstring Harem Pants

2012 Summer Fashion Riveted Bib Collar Necklace

To tylko parę rzeczy, które mi wpadły w oko , ale jest ich na stronie na prawdę mnóstwo !

Zapraszam na www.oasap.com 

5 komentarzy:

  1. może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 $ to tanio ? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ale np.20 euro za szorty to tanio w porównaniu do tego, że w Polsce kupisz podobne za 200 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, genialne rzeczy mają !

    OdpowiedzUsuń
  5. już kolejna rzecz od nich do mnie leci <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)