sobota, 5 maja 2012

O spaniu bez spania

Planowałyśmy z Niną spać u Ady, potem nie planowałyśmy, bo N. przegapiła autobus do Tomaszowa ale potem gdy już się tu zjawiła plany znowu uległy zmianie i po godzinie dwudziestej wylądowałyśmy u Cajdlera. Nie myślałam, że ta noc będzie tak pełna wrażeń. Mogłabym tu wam opowiadać o kabrioletach z szyberdachem  w postaci wózka z supermarketu bądź o psycho-party ale to co bym tu napisała nie byłoby tak rzeczywiste. Niby miałyśmy spać u Ady ale spanie bez spania okazało się równie niezłym pomysłem. Gdy już po dziesiątej wywlokłyśmy  się od Ady z mieszkania postanowiłyśmy  pójść na miasto.  Dużo słońca, mało coli w coli z Mc i chodzenie bez celu zaowocowało w odciski na nogach i pomarszczone twarze. No ale cóż nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. W końcu kupiłam sobie balerinki w sh, które mam wam zamiar tutaj pokazać, a no i jeszcze jest sukienka, którą kupiłam parę dni temu.  Mogłabym przysiądz, że na mnie wygląda lepiej. Jak mi się zachce to ją założę, a teraz wybaczcie ale pogrążę się w piosence, w której co prawda  pojawia się głos Justina Biebera ale przewiduję w niej hit na tegoroczne wakacje.
ogółem to ona jest szara , no

Co myślicie? 



to pa

42 komentarze:

  1. ojeje jakie ładne balerinki <33333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zobaczyłabym tą kieckę na tobie kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dzień udany a sukienka i balerinki mega! :)
    Pokaż zdjęcie jak masz ją na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bym ją zobaczyła na tobie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta sukienka ,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buty i sukienka ;D

    Zapraszam http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sukienka i buty:)
    a tą piosenkę też lubię^^

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladna sukienka i buty a klip swietny chociaz ze bieber tam jest

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes chuda i niezgrabna, zle ci bedzie w takiej sukience ;x ale to tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNA BLUZKA , ZAKOCHAŁAM SIE W NIEEJ ♥
    Obserwuje i licze na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. te baletki sa spoko,
    bardzo mi sie podoba jak przerabiasz zdjecia! ja nadal nie ogarniam gimpa :((((

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka max<3 w ktorym ciuchu?

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne:)
    szukam jakiś kolorowych, może gdzieś widziałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie jest blog klaudii? podasz linka?!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka mi sie strasznie podoobaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka mi sie podoobaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie same baletki tyko inne cekiny i kolor <33

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie takie same haha

      Usuń
  21. http://www.youtube.com/watch?v=yEyBrPvRi28&feature=youtu.be to jest bardzo fajna przeróbka! :) przynajmniej mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku dziewczyna ma cudny głos

      Usuń
  22. Cały czas przypominasz mi Ellie Goulding ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uuu. Zazdroszczę Ci spędzenia tak ciekawie dnia;)
    Świetna sukienka i balerinki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne buciki ;d
    Super blog . Obserwuję i zapraszam do mnie ;))
    Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna sukienka ! A gdzie w tej piosence pojawia się jego głos ? ;o:D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)