sobota, 19 maja 2012

o długim spacerze i wodzie po kostki.

Od początku Piątku czułyśmy z dziewczynami, że coś się wydarzy i rzeczywiście wydarzyło się i to więcej niżbyśmy przypuszczały. Po długim tripie po Tomaszowie zmęczone wróciłyśmy do Klaudii. Jakoś po dwunastej w nocy zaczęłyśmy słyszeć jakiś szum w kuchni. Otwieramy szafkę, gdzie były rury od zlewu a stamtąd wylewa się woda. Zdezorientowane i przerażone wołamy  babcię Klaudii. Woda się leje coraz bardziej i bardziej. Nie da się tego zatamować. Babcia Klaudii zakręca zawór i nic , woda nadal leci. Po zużyciu około trzydziestu ręczników i wymienianiu misek z wodą, poddałyśmy się. Zadzwoniłam do dziadka żeby przyszedł, a że mieszkam ulice dalej od K. nie zajęło mu to dużo czasu. Gdy woda przestała lecieć była wówczas jakaś druga w  nocy. Jeszcze parę dobrych chwil zajęło nam sprzątanie wody po kostki. Padnięte poszłyśmy spać, a rano ze śmiechu iż nasze przepowiednie się sprawdziły nie mogłyśmy wytrzymać.  Tą  "imprezę"  zapamiętam zdecydowanie na bardzo długo hihi.  Z racji tego oczywiście nie miałam  czasu , aby robić zdjęcia ale mam dla was mix.









I na koniec kolejne spodenki DIY, które zrobiłam dla Klaudii. TU znajduje się instrukcja jak zrobić takie spodenki.  Mam jeszcze kilka par spodni, za które planuję się zabrać i jeszcze parę niezłych pomysłów na koszulki. Może jakieś spodenki wystawię na allegro,bo i tak nie będę chodzić w tylu parach. Po za tym i tak muszę się zabrać za wystawianie rzeczy na allegro :) 

P.S Mam do was ogromną prośbę ! Klikajcie w banery do sklepów internetowych, które znajdują się po prawej stronie bloga. Najbardziej zależy mi na www.vintageshop.pl oraz nowo podjętej współpracy z firmą www.iloko.pl . Z góry dziękuję !

xoxo

26 komentarzy:

  1. dziękuję za wizytę :) ...świetne spodenki robisz !

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszły super :) mam ten sam lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochana jestem w spodenkach DIY , moje niestety nie wyszły tak jakbym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak robisz takie neonowo - magiczne napisy i kolory na zdjęciach ?
    fajnie to wygląda .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na różnych stronach, wpisz w google ich jest mnóstwo !

      Usuń
  6. super zdjęcia :)
    lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne ubranka:) obserwuję za świetny blog^^ liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia.
    mam czas to poklikam w banery.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o zdjęcię z książkami, m.in. autorstwa Paulo Coehlo - nie ma czym szpanować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty uważasz, że wstawiłam tutaj zdjęcia książek ,aby szpanować ? Masz racje, bo ja nie mam nic innego do roboty tylko pokazywać to wszystkim jaka to ja mądra jestem,bo czytam takie książki. Nie.

      Usuń
    2. No właśnie nie,bo Paulo Coehlo to lektura dla mało wymagających ludzi, aby go zrozumieć potrzeba ilorazu inteligencji na poziomie zera:)

      Usuń
    3. Nie uważam tak. Paulo Coelho pisze w bardzo ciekawy sposób. Przez różne historie stara się nas zaciekawić i zrozumieć pewne aspekty życiowe, to co jest najważniejsze ale w ciekawy sposób :)

      Usuń
    4. Ale nie zmienia w żaden sposób oblicza dzisiejszej filozofii - lektura zdecydowanie mało wymagająca. Jednak,dla zwykłych zjadaczy chleba, którzy chcą zaczerpnąć trochę "filozofii życiowej" może to i odpowiedni autor, aczkolwiek stawiam go na równi z amerykańskimi poradnikami typu "siła podświadomości", czyli zwykłych nabieraczy:) no,ale ludzie są różni,więc różne są i gusta.
      Pozdrawiam:) (masz świetny kolor włosów)

      Usuń
  10. heheh, ciekawie musiałyście miec! ;))

    Jak fajnie przerobione zdj. ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze najlepsze zdjęcie haha :D Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój tyłek zawsze spoko, hahahaha

      Usuń
  12. bylas dzisiaj na przystani, chyba cie widzialam?

    OdpowiedzUsuń
  13. super kolor paznokci ;-)

    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. tak to jest jak nie wie się, jak stosować wybielacz ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. o masakra !! Jaka przygoda :p
    świetny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czadowe zdjęcia ! świetny lakier do paznokcji i szorty :) szaleniec z Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. no to niezłe miałyście przeczucie :) nie ma to jak 6 zmysł :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)